רגע, רון אלוף יודע לכבוש את לב הבנות - רק תשאלו את השורדת, מושא החיבה שלו על המסך ומלכת היופי במיל'טיטי איינאו - אבל מתברר שהוא גם יודע להפיל... פינים? לא מדובר בחשיפה סקסית של השורד בהיר העיניים, שכנראה מרגש גם כמה מבני המין הגברי, אלא במשחק באולינג תחרותי במיוחד, לצד כמה מחבריו לאי הבודד. היי, הוא אפילו הזיע והכל מטרה נעלה.



אלוף פגש את טיטי באולם "באולינג רמת גן" (רגע, ישראל אור, החבר של איינאו צריך להתחיל לתהות על כל הזמן שהם מבלים יחד?) ביום חמישי, אז צוין ברחבי העולם יום האספרגר הבינלאומי. הסיבה: באותו אולם ממש ערכה עמותת 'אפי אספרגר' אירוע ספורטיבי לבני נוער בעלי התסמונת. 


"אז רגע, מה אמרת על פינים?". אסי ישראלוף בוחן את רון אלוף (צילום: שוקה כהן)


"חבר, השארתי את הלפיד על האי!"


"אני יכולה לספר לך משהו על האלוף...". גם טיטי איינאו מצטרפת לשיחה


כך שגם איינאו וגם אלוף התאמנו בגלגול כדורים היישר לעבר הפינים, תוך כדי הפגנת חיבה למשימה התחרותית, בתוספת מצחיקה במיוחד של שליש "מה קשור", אסי ישראלוף, שנראה כאילו היה חלק מהברית שלהם במסגרת הריאליטי.

"ואז הגעתי כדי להראות לכולם איך עושים את זה". ג'ני צ'רוואני משחקת


"קדימה אמילי, לזרוק חזק". צ'רוואני ובתה


בין אלה שהגיעו בהתנדבות, רק כדי לשמח את הצעירים ועל הדרך להפגין את היכולות שלהם בהשלכת כדור כבד היו השורדת לשעבר ג'ני צ'רווארני, חובקת את בתה אמילי שאספה מהגן, והחצי השני של אלכסה -  רז זלצרמן שהגיע בלוק תואם לזה של אלוף, רגע לפני שהתאחד עם אהובתו. אבל השוס? ג'קי אזולאי, בשלנית וכוכבת ריאליטי מתמידה, משליכה כדור שככל הנראה כבד יותר ממנה. סטרייק! 
 

ג'קי אזולאי מנסה את מזלה עם הכדור


משליכה בזעם!


ונרגעת. אזולאי מחייכת


יאללה, אלוף


ג'ינס שחור קרוע הוא תלבושת אחידה? רז זלצרמן


טיטי מלכותית גם בזמן פעילות ספורטיבית