רוצים לחגוג את יום ההולדת שלכם דנה פרידר סטייל? להלן המתכון למסיבה בסגנון של כוכבת הנוער: כמה מקורבים בודדים, חבר שהוא איש עסקים לוהט, זר פרחים על הראש, בר שוכנתי במיקום מרכזי ומאות בליינים שפותחים את סוף השבוע שלהם כולל בירה, צ'ייסר, או שניים. או מיליון.
 
פרידר, שעברה דרך ארוכה מאז שהתחילה את דרכה בביצת הבידור כמשתתפת בריאליטי ריקודים, ציינה בסוף השבוע את הגעתה לגיל 29. את התאריך המיוחד, החליטה שהיא לא צריכה לחגוג במסיבה המונית עם כמה מאות מחבריה, אלא ממש כמו כל צעירה תל אביבית בפאב שמוקם במרכז תל אביב, לצד החבר הלוהט דין שטרן ומקבץ חברים מצומצם שנטמע בין הבליינים במקום, בשקט יחסי.

"דין, קיבלתי את סט הלנז'רי שביקשתי?". דנה פרידר והבויפרנד שטרן חוגגים


פרידר ומיסטר קול לא שמים לב פלאשים


אם גולש אמיץ לא היה מתעד את ימית סול עם בעלה, המפיק גיא המאירי והבויפרד של דנה, מיסטר שטרן (כולל כובע המצחייה למראה האורבני) - ספק אם מישהו היה מרגיש שבין המבלים במקום נמצאת כוכבת ביצה יפהפייה אך צנועה (מתברר) עם זר לראשה, שזכתה לבלונים, מתנות ואיחולים לבביים על כוס שיכר בערב יום חמישי האחרון.


אגב, בבוקר שלמחרת פרידר כבר עלתה על מטוס לאילת לצד אסף הרץ, עמית פרקש ואיזי - במסגרת הופעה שנסגרה ללהקה שבה היא חברה - המגזמינים - בעיר הדרומית בישראל. שיהיה במזל, סטארית. 


חברים טובים? יש, כמו ימית סול עם בעלה


הנה שטרן מנייד חבר אחר! חמוד


גם המפיק גיא המאירי עבר במקום