1. סדרת הגורמה החדשה של בני דרום, "פותחים שולחן", עולה על מדפי שופרסל. הסדרה כוללת 25 מעדנים המגיעים בצנצנות זכוכית ומוכנים לאכילה. בסדרה ניתן למצוא, בין היתר, ממרח דלעת, ממרח עגבניות מיובשות, ממרח חצילים אלי אוליו, צנצנות אנטיפסטי, זיתי קלמטה, סחוג, אריסה, חצילונים, עגבניות שרי ופלפלונים מוחמצים.



מחיר: 12־17 שקלים, ברשת שופרסל.



בשורה התחתונה: סדרה מוצלחת ועשירה במגוון שלה. טעמנו את קרם החצילים אלי אוליו, שרק עשה חשק לבצוע לחם ולחסל את כולו. הממרח חציל ים תיכוני בשום ושמן היה מצוין ומעודן.



2. הולמס פלייס מרחיבה את הפעילות שלה ונכנסת לתחום חטיפי הבריאות. בשלב הראשון, הרשת משיקה את live well bar – סדרת חטיפי אנרגיה בחמישה טעמים. החטיפים מיוצרים ממרכיבים טבעיים ומזונות־על בטעמים: תמר, קשיו, פיסטוק וצי'ה; תמר, בננה, פקאן וצ'יה; ג'וגי ברי וצ'יה; קינואה, חמוציות ואגוזי מלך; קרם לוז וקקאו.



מחיר: 10 שקלים לחטיף.



בשורה התחתונה: גם אם חשבנו שתחום חטיפי האנרגיה רווי, מסתבר שבהולמס פלייס חושבים אחרת. בכל מקרה התוצאה טובה, החטיפים מגיעים במתיקות מאוזנת, הם פריכים במידה וממלאים.



3. "מחלבת כפר תבור" החלה לשווק גבינות במרקם שמנת 5% וגבינת שמנת 30% בטעמים: קלאסי, שום שמיר וזיתים.



מחיר:
8.90־9.90 שקלים לקופסה של 200 גרם.



בשורה התחתונה: טעמנו את הגבינה הקלאסית ואת גבינת השום שמיר, שהיו טובות, רק שעשו לנו רגשות אשם על אחוזי השומן הגבוהים. המרקם עשיר ואפילו קצת כבד.



4. המותג ניקול, מבית חוגלה־קימברלי, משיק את "המגבת הבריאה" – גליל של מגבות נייר לספיגת שמן מאוכל מטוגן. ה"מגבת" מורכבת משלוש שכבות ואמורה לחסוך עד 175 קלוריות.



מחיר: 7.90 שקלים לגליל.



בשורה התחתונה: מי יודע כמה קלוריות היא באמת חוסכת? אבל מה שבטוח הוא שכושר הספיגה שלה הרבה יותר טוב ממגבות הנייר שיש כיום בשוק, ועל כן מחירה בהתאם. אז אם אתם לא מתכוונים לוותר על הטיגון, זה פתרון שיקל על רגשות האשם.



5. סדרת ה־portion control של אסם מתרחבת עם חטיפי פריכונים צ'יפס בטעם עשבי תיבול וחטיפי פריכונים שלושה דגנים בטעם שום בצל, כשכל שקית מכילה רק 99/98 קלוריות.



מחיר: כ-3.70 שקלים לשקית.



בשורה התחתונה: נשנוש כיפי, לא משביע אומנם, אבל כמות הקלוריות ממש נמוכה. לחטיף בטעם שום בצל יש טעם עדין שלא ואין טעם לוואי, ואילו החטיף בטעם עשבי תיבול מעט מלוח.



6. המותג מנטוס, המיובא ומשווק בארץ על ידי חברת ליימן שליסל, משיק מסטיקים ללא סוכר בבקבוקים מעוצבים, בארבעה טעמים: מנטה, מנטה עדינה, פירות־מנטה ופירות אדומים וליים.



מחיר: 10 שקלים.


בשורה התחתונה: הבקבוקים שומרים על טריות. נפלא להחזיק בבית או במשרד.



7. חברת ליב אורגניק, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בריאות, משיקה משקה יוגורט נטול לקטוז. משקה היוגורט מגיע בשני טעמים: טבעי וסילאן, ובשני גדלים: 250 ו־500 מ"ל. היוגורט מיוצר מחלב הרים טהור נטול לקטוז מרמת הגולן.



מחיר: 12.90־15.90 שקלים.





בשורה התחתונה: בשנים האחרונות עלתה המודעות לרגישות ללקטוז, ועל כן רבים נוטים להוציא מוצרי חלב לגמרי מהתפריט היומי. מי שבכל זאת נזכר בערגה בטעמו של היוגורט, המשקה של ליב אורגניק הוא פתרון טוב. הוא מעודן, איו לו טעם לוואי והוא ממש מזכיר יוגורט מחלב בקר.



8. ברשת "אניפט" הבינו שתחום אופנת הכלבים עבר שינוי בשנים האחרונות, ועל כן חברו לשירן בר עוז, מבית האופנה JB GARDEROBE, ויחד השיקו מעיל גשם מעוצב לכלבים. המעיל מגיע בצבע שחור מבריק עם עיטור פס אפור מחזיר אור.



מחיר: 149־169 שקלים.


בשורה התחתונה: המעיל מיוצר בארץ, תוך הקפדה על הבדים. הוא עמיד למים, קל לרחיצה וקל להלבשה. במעיל יש גם כיס, ובו ניתן לשים שקיות לצרכים למשל.



9. המותג קלינקס השיק מוצרי קופסה במהדורה חורפית. בין המוצרים: סדרת קלינקס אובלי בהדפסים חדשים, קלינקס קובייה בהדפסי פרחים, טיפות ועוד; וקלינקס אולטרה – נייר טישו רך בקופסה מלבנית.



מחיר: 11 שקלים לקלינקס אובלי.



בשורה התחתונה: אי אפשר לעבור את החורף שמסתיים אוטוטו בלי צינון, גם אם הוא קל, אז אם כבר מצוננים, עדיף לעשות את זה בסטייל. הקופסאות מעוצבות בהדפסים נעימים, שמשתלבים ברקע החורפי.