אסתי גינזבורג כנראה ממש לא האמינה שזה קורה. בתור אחת הדוגמניות המוכרות בארץ הקודש, שהיא אמא טרייה ובלונדינית בת 25, כולם היו צריכים להתעסק רק בה - כשהכריזה על שיתוף הפעולה עם מותג האופנה המקומי "גולברי", עברו קיבלה כמעט מיליון שקלים. אבל אז, עלתה לכותרות פרשת החלפתה של איילת זורר - ואז, אסתי סוג של נשכחה.


אז זהו, שעם כל הכבוד לזורר ההוליוודית (ויש כבוד. מדובר בשחקנית לוהטת גם בשנות הארבעים לחייה), גינזבורג הגיעה הבוקר לתצוגת האופנה הקיצית של החברה במטרה אחת: להבהיר לכולם מי הדוגמנית המרגשת ביותר באזור חיוג 03 - כשעלתה על מסלול התצוגה, פלרטטה עם הקהל והזכירה שהיא הפרזנטורית הנוכחית של רשת האופנה. היא הגיע כדי לעבוד, גירללל!

הגעתי, ביצ'ז. אסתי גינזבורג מדגמנת (צילום: אלעד גוטמן, קוקו)


I slay, כן?


עדי קייזמן מרוצה? עם גינזבורג


אל בוקר האופנה על טהרת המין הנשי, עם דוגמניות כמו ג'ני צ'רוואני, שביט ויזל ודורון מטלון, הגיע גברבר אחד ומיוחד בחייה של הפרזנטורית גינזבורג - בעלה, כמובן, איש העסקים עדי קייזמן. הוא ישב בשורה הראשונה והתגאה בליידי הפרטית שלו, שנשאלה על פרשת זורר, אבל הבהירה שהיא מדגמנת עבור אמהות בשנות העשרים לחייהן כמו גם לנשים בגילאי ארבעים. אוקיי.



בנות ונהנות. הדוגמניות על הסט


ג'ודי שלום ניר מוזס אלגנטית


המנחה. שירז טל


את הפאשן של אסתי וחברותיה למסלול בהנחייתה של שירז טל, בחנו נשים ופאשניסטות כמו השחקנית גילת אנקורי, ג'ודי שלום ניר מוזס, השחקנית רונית יודקביץ'. ולי לוי שלא מפספסת אירוע מתוקשר. גם שני זיגרון, הזמרת דפנה ארמוני, גלית פרבר או המגישה אמירה בוזגלו - כולן גם יכלו לראות מקרוב את החולצה עם המסר של עומר קינן, יוצאת "האח הגדול", שיצאה כפי שגיליתם כאן נגד הפקת הריאליטי. שיק.
 

לי לוי ושקית המתנה שלהההההה


רונית יודקביץ' בקז'ואל


רוני מאנה הגיע לפרגן לאשתו, ג'ני צ'רוואני


שחור-לבן-שחור. גילת אנקורי


נשיקות. קארן דונסקי


אפשר לתקתק? יש לי מסלול לפסוע עליו. אסתי גינזבורג