בית חולים סורוקה יוצא עם שרות חדש: הודעות SMS למטופלים בזמן הטיפול במיון. בבית החולים טוענים למספר הפניות הרב ביותר בארץ - שנת 2015 הסתיימה עם כ-230,000 ביקורים. המלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה) בסורוקה נותן מענה לפונים מאילת בדרום ועד קריית גת בצפון ואף למטופלים מבתי חולים אחרים, בעיקר עם בעיות רפואיות מורכבות. לאור העומס ומתוך רצון לייעל את המערכת הופעל במיון סורוקה שירות חדש של "שירות "SMS  למטופלים, שמעדכן את המטופל ישירות לנייד שלו עם קבלתו בחדר המיון, ובהמשך לגבי שלבי הטיפול השונים עד לשחרורו או לאשפוזו במחלקה.
סמי שהרבני, ראש צוות פיתוח ביחידת המחשוב ומערכות המידע בסורוקה, מסביר: "מערכת שליחת  SMS למטופל במיון שולחת לו 5 סוגי SMS  במהלך שהותו במיון: עם קבלתו למיון, שיוך לרופא/ה, שיוך לאח/ות, הודעה על הגעת בדיקות דם למעבדה, החלטת רופא, אשפוז או שחרור הביתה. המערכת דוגמת את הנתונים ממספר מערכות ממוחשבות הפועלות בבית החולים".

סמנכ"ל סורוקה, משה שדה אומר כי החידוש מאפשר לעדכן את המטופלים במידע חשוב: "אנו עושים ככל שביכולתנו להקל את השהות של מאות מטופלים שמגיעים אלינו מידי יום לחדר המיון. שירות זה  מהווה נדבך נוסף בתהליכים שאנו מקיימים בבית החולים לשיפור השירות וחווית המטופל, זאת באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית. אנו מעדכנים את המטופלים במידע חשוב בין היתר, על סטטוס ההמתנה ובכך מפחיתים את תחושת אי הוודאות שחשים לעתים חלק מהשוהים במיון" .