בית הנבחרים של קנדה אימץ היום (שלישי) מהלך שמגנה באופן רשמי את ארגון ה-BDS,  הקורא לחרם על ישראל. "בהתחשב בהיסטוריה ארוכת השנים של היחסים הידידותיים בין ישראל וקנדה, כמו גם היחסים הכלכליים והדיפלומטיים, בית הנבחרים דוחה את פעילות תנועת BDS, המקדמת דה-לגיטימציה ודמוניזציה של מדינת ישראל", נכתב בנוסח המהלך שהובא להצבעה.

עוד נכתב בהודעה כי "בית הנבחרים קורא לממשלה לגנות כל ניסיון של ארגונים קנדיים, קבוצות ופרטים לקדם את התנועה בקנדה ומחוצה לה". 229 צירים תמכו במהלך ו-51 התנגדו לו.
 
שרת החוץ סטפני דיון אמרה כי "העולם לא מרוויח דבר מלהחרים את ישראל. בדיוק להפך. העולם מפסיד את הכישרונות וכושר ההמצאה שמגיעים מישראל". 

"ידידה ובעלת ברית קרובה של ישראל"

כרזות נגד ישראל ברכבת התחתית בלונדון
כרזות נגד ישראל ברכבת התחתית בלונדון

בכרזה אחת נטען כי נשק בריטי משמש לטבח בפלסטינים במהלך מבצע צוק איתן, בכרזה נוספת נאמר שרשת ה-BBC מוטה כלפי ישראל, זאת בניגוד לטענה של ישראל כי הרשת מוטה דווקא לטובת הפלסטינים בחלק מדיווחיה. כרזה שלישית מכוונת נגד חברת G4S, שמפעילה בתי כלא בגדה המערבית. הכרזות מאשימות את החברה שהיא מבטיחה את האפרטהייד הישראלי ועושה כל מה שאפשר על מנת לגרוף רווחים.

 יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד אמר אתמול  כי שוחח עם ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון, על הכרזות האנטי ישראליות שנתלו על גרונות הרכבת התחתית בבירת אנגליה ואמר כי ג'ונסון אמר לו שהדבר נעשה ללא אישור וכי יפעל להורידן.