א' מחולון היא אם-חד הורית, שהשתתפה אתמול בדיון על הדיור הציבורי, בוועדה לביקורת המדינה בכנסת. בשיחה עם רינה מצליח וחגי גולן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפרה על מצוקתה: "אני 17 שנה מחכה לדיור ציבורי, עד אתמול גרתי במקלט מתחת לבית. אתמול פינו אותי לבית זמני לחודש, אבל זה חודש בלי כלום, אין שם כלום. יש חודש פה, ויחזירו אותי לפה, ועוד הפעם טרטרת. ב-6 השנים האחרונות אני במצב קריטי. אני עם ילד נכה, איבדתי כושר עבודה. הרווחה עושה איתי עבודת קודש. הילדים שלי נמצאים במועדוניות עד 17:00. אני לא מחכה שהמדינה תממן אותי".




"אתמול הופעתי בכנסת והייתי נסערת", המשיכה א', "זה היה באמת מצב עגום, לא התכוונתי שייצא ככה, אבל הגיעו מים עד נפש. ואתמול קיבלתי שיחת טלפון, אחרי 17 שנה, מהמשרד, ורצו להגיע איתי להסכם, למה? כי פתאום פניתי והרמתי קול? עד אתמול שלחת לי מכתב מהוועדה הציבורית וכתבת שאתה מאוד מצטער על מצבי העגום. אל תצטער, תעשה".



"אני מדברת כאמא", הדגישה א', "המדינה הזו מתנהלת בצורה מחפירה, ועושה ממני צחוק. גם את אחותי פינו עם שני ילדים, עם משכנתא, אחרי שהתגרשה, פינו אותה לרחוב. היום היא מתגוררת בגג. אז לא באתי ממשפחה עשירה, באתי ממשפחה ממצוקה. צריך עוד לעשות לי מצוקה? המצב הכלכלי במדינה הזו מחפיר. הם לא מסתכלים על השכבה החלשה". 



ערך: אסף נבו


"משעל על הבוקר", כל יום ב-9:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"