הרגע שממנו חששו בני משפחת קרדשיאן יותר מכל קרה. לא, אף אחד לא גילה את שתלי הישבן של קים קרדשיאן. לא מדובר בשפתיים המלאות של קיילי ג'נר שהתפוצצו. קניה ווסט לא פשט רגל, סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן לא חזרו לבלות יחד, תכנית הריאליטי המשפחתית המצליחה עדיין משודרת על המסך של ערוץ הבידור וקייטלין ג'נר? היא לא הביעה חרטה והחליטה לחזור לשם "ברוס". לא, לא, לא.


זהו האח הסורר, רוב קרדשיאן, שהחליט לחתוך את שאר בני משפחתו הכל כך מפורסמת מחייו - והכריז על כך באופן רשמי קבל עם ועדה, באמצעות חד משמעי באינסטגרם. הסיבה: נמאס לו שהם אל תומכים בבחירה שלו לבלות עם חברתו בשבועות האחרונים, החשפנית (לשעבר) ואישיות הבידור האמריקנית בלאק צ'יינה. ביוש, קריס, קורטני ושאר הביצ'זזז, יש כעת גברת אחרת ששולטת בחייו של הזכר היחיד שנותר עם שם המשפחה המפורסם.


כך הם נראו פעם. בנות משפחת קרדשיאן עם רוב קרדשיאן (גטי)


רוב קרדשיאן כפי שהוא נראה היום, בתמונה מהתקופה האחרונה

קחו אוויר, זה מסובך: בשבועות האחרונים שלל שערוריות מילאו את דפי הצהובונים ואתרי הבידור, בעיקר סביב העובדה שבלאק צ'יינה שמאוהבת ברוב, היתה בעבר חברה של קים קרדשיאן וארוסתו (ואם בנו) של הראפר טייגה. אותו אחד שכיום משמש כבויפרנד של אחותו קיילי ג'נר - מה שגרם לסכסוך של צ'יינה עם המשפחה ומאז מטנפת על ג'נר הצעירה (שלדבריה מנסה לחקות אותה), מה שהכעיס את שאר האחיות. קראו את זה שוב, מדובר בהמון אנשים שקשורים למשפחת הריאליטי-טראש.


רוב בן ה-28, שנמנע בשנים האחרונות להיחשף לצד שאר הקרדשיאנ'ז, בגלל שעלה במשקל ואיבד מביטחונו העצמי - לא מבלה איתם בחגים ואירועים מיוחדים, לא מופיע בתכנית הריאליטי (שבה השתתף בעבר), ממעט לצאת מהבית ובעיקר מטנף בעוקצנות על אחיותיו ברשתות החברתיות (בצחוק, הכל בצחוק), מצא אהבה דווקא עם האקסית של החבר של אחותו הקטנה. למה דוקא איתה? ככה.

 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on


אחרי שנזרק מהבית של אחותו קלואי, שגילתה על הרומן האסור שלו עם החשפנית, החליט השבוע לפרסם את המסר הבא - "כשהז*** טוב אבל המשפחה שלך לא אוהבת אותה, אז אתה נפטר מהמשפחה והופך ליתום", לצד כמה סמלי אימוג'י מחייכים. כן, נמאס לרוב מכל הדרמה, הוא תומך בבייבי שלו, שהיא במקרה אישה מושמצת (וזולה) במיוחד. חכו שאמא קריס ג'נר, שבדיוק קנתה לך בית בשווי 2.5 מיליון דולר, תשמע על זה. היא תנשל אותו מהירושה!

כך זה נראה, רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה בתמונות
:

 

A photo posted by www.Lashedbar.co (@blacchyna) on



 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on


 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on