לאחר שאיימו על כל מדינה בעולם המערבי, כולל ישראל, עברו אנשי דאעש לאיים על מייסד פייסבוק, מרק צוקברג ומנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, בסרטון חדש. בסרט, שאורכו עומד על 25 דקות, מאשים את השניים בכך שהם מנסים לטאטא ולהשמיד את חשבונותיהם שתומכים בקידום הטרור. בתמונה שמציגה את הסרטון נראים שני המייסדים, כשכדורי אקדח מנקבים התמונה. 
 
הסרטון, שנקרא "הלהבות של התומכים", שוחרר על ידי קבוצת שקוראת לעצמה "בניהם של צבא הח'ליפות", מסיים את הסרט עם איום ישיר על השניים: "למארק וג'ק, המייסדים, ולממשלות שלהם, הודעתן היום שהשעתן את החשבונות, אנחנו נגיע אליכם". יש לציין כי הארגון השתמש הרבה מאוד פעמים בפלטפורמות הרשתות החברתיות על מנת לקדם את סרטוניו.
 
 
בסרטון התעמולה, שזכה לכותרת "בלהבות התומכים" ואורכו 25 דקות, נראות תמונות של צוקרברג ודורסי כשכדורים חודרים את פרצופיהם."אתם מכריזים מידי יום שאתם מסירים את החשבונות שלנו, ואנו אומרים לכם: זה כל מה שאתם יכולים לעשות? אתם לא בליגה שלנו", מצטט אתר "ווקטיב" מתוך הסרטון, "אם תסגרו לנו חשבון אחד, נשתלט על עשרה בתגובה. נמחק את שמכם אחרי שנמחק אתכם, בעזרת האל תדעו שאנו אומרים אמת", הם מסיימים.
 
טוויטר הכריזה מלחמה בארגון, כשאמרה כי 125 אלף חשבונות ייבחנו ויושהו בעקבות הסתה למעשי טרור. במהלך הסרטון נראים חברי הארגון שהם פורצים לחשבונות פייסבוק אישיים, ומשתלטים עליהם, כשהם משנים את תמונת הפרופיל שלהם. על פי חברי הארגון, הם כבר השתלטו על 10 אלפים חשבונות פייסבוק ויותר מ-150 קבוצות. פייסבוק הודיעה כי צוות הקהילה שלה, שמונה כ-1000 איש, קיבלו הוראה לשים דגש מיוחד על נושאי הטרור. יוטיוב, שגם כן נמצאת ברשימת הנלחמות בטרור, טוענת כי 400 שעות וידאו עולות לאתר בכל דקה, וכי היא נלחמת בכל כוחה על מנת להסיר את זה: "זה לוקח הרבה מאמץ, הרבה משאבים והרבה מודיעין".