היא אמזונה, היא מדגמנת, היא הצליחה לרגש כמה מחבריה לתחרות של "הישרדות" - וכעת, ג'ני צ'רוואני חוזרת לתפקיד שמילאה כל כך טוב בשנותיה המוקדמות בעולם הזוהר, כדוגמנית מרגשת מול המצלמות. הבעיה: השורדת במיל' אולי נראית מעולה, כולל בלונד קורן ופוזות מפתות כשהיא מגיעה לדגמן בגדי ים, אבל זה כרוך במחיר שקשור לבטן שלה!
 
צ'רוואני בת ה-33, אמנם הציגה את הפיגורה השמורה היטב שלה על האי כשבילתה את רוב שעות היום כשהיא לא לובשת הרבה יותר מביקיני קטן - אבל היום (חמישי) נעזרה במראה המצודד שלה כדי לדגמן את קולקציית בגדי הים של גדעון אוברזון עבור רשת האופנה קסטרו. למרות שבגדי הים היו שלמים (ולא חשפו המון עור) ואולי דווקא בגלל זה, צ'רוואני נמנעה מנשנושים, רק כדי לשמור על הבטן שלה שטוחה בהחלט.


פאן תחת השמש.  ג'ני צ'רוואני על הסט (צילום: שוקה כהן)

מוכנה לקלוז אפ. צ'רוואני נערכת לטבול לצד גדעון אוברזון


איך המבט, חודר מספיק?

טוב, אז אמנם מדובר בסוד מקצועי ולא בהרגל (היא אוכלת בדרך כלל) - כך שאל תנסו את זה בבית - אבל צ'רוואני המנוסה פשוט לא אכלה ב-24 השעות לפני הצילומים כדי להראות במיטבה. בכל זאת, היא הרוויחה סכום בן שש ספרות עבור עבודת הדוגמנות, שקיבלה בזכות ההשתתפות בריאליטי על האי הבודד. 


אז את המיליון היא לא תקבל, אחרי שהודחה עוד לפני גמר העונה הנוכחית של הריאליטי, אבל לפחות למשדר הגמר מיס צ'רוואני תגיע כשהיא שזופה בהחלט. בכל זאת, יום שלם בבריכה או לצד המים, תחת קרני השמש החורפית המלטפות? מי צריך מכונה מלאכותית, כשאפשר לעבוד ולעשות רווח נוסף מהצד.


רגע, אתה עובד על המראה הרטוב? ג'ני על סט הצילומים


מפנטזת על אורז. הדוגמנית בפעולה


נזכרת ברון שובל


קוברת לטיטי


יאללה, השחמתי מספיק. ג'ני צ'רוואני