כ־40 אלף רצים זינקו הבוקר (שישי) במרוצים השונים של מרתון תל אביב, במזג אוויר חם מהרגיל ותחת עיניהם הפקוחות של מאות שוטרים וצוותים רפואיים שיאבטחו את האירוע. מי נהנו פחות יהיו הנהגים שינסו להיכנס לתל אביב, בשל סגירת קטעים נרחבים לתנועת כלי רכב וחנייה. עם תום המרתון, נפתחו כלל הכבישים חזרה לתנועה. עפי מד"א לא נרשמו אירועים חריגים. 



כוחות מד"א שהיו פרוסים עם מאות אנשים הגישו טיפול רפואי בשיתוף רופאים ואחיות מבית החולים איכילוב ל-14 משתתפים שסבלו ממכות חום, תשישות וכאבים בחזה. הם פונו בהכרה מלאה להמשך בדיקות בבתי החולים איכילוב, וולפסון ושיבא.



בנוסף, טופלו לאורך המסלולים ובאוהלי המרפאה מספר רצים שחשו ברע, התייבשו, התעלפו או נחבלו קלות, ולאחר טיפול רפואי במקום שוחררו.



את התחרות סיים במקום הראשון הקנייתי וויליאם יגון, עם תוצאה של 2:10:51. יגון זכה במקום הראשון במרתון תל-אביב גם בשנה שעברה. 



עוד לפני יריות ההזנקה בחניון גני יהושע, כבר קצר מרתון תל אביב את התואר הראשון: המרוץ הגדול ביותר שמתקיים בישראל. בניסיון למתג את תל אביב כאחת מערי מרוצי המרתון המובילות בעולם, הוחלט השנה להעניק מענק בסך 40 אלף דולר למי שיצליח לשבור את השיא, העומד על 2:10:30 שעות. השנה גם נרשם מספר שיא של כ־1,500 רצים מחו"ל למרוץ.

המרתון, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני
 
המרתון, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני
המרתון היום כלל חמישה מקצים: מרתון מלא (42.195 ק"מ), חצי מרתון (כ־21 ק"מ), מרוצים ל־10 ו־5 קילומטרים ומרוץ אופני יד לנכים. נקודת ההזנקה והסיום הוצבו בשדרות רוקח, מול גני התערוכה, ומשם המשיכו מקצי המרתון למסלולי ריצה אטרקטיביים ברחובותיה ואתריה המרכזיים של העיר, בהם: שדרות רוטשילד והעיר הלבנה, נמל תל אביב וחופי הים, מרכז עזריאלי ומתחם שרונה, טיילת רדינג ופארק הירקון, יפו העתיקה ונמל יפו, אבן גבירול, כיכר רבין ורחוב דיזנגוף. רבבות רבים הפכו לחלק מההפנינג ברחובות העיר, בהם מעודדים, סקרנים והרצים כמובן.