כ-40 אלף רצים פתחו את סוף השבוע שלהם מוקדם בבוקר (שישי), על קו הזינוק במסגרת המקצים השונים של מרתון סמסונג תל אביב. ראש העיר המארחת, רון חולדאי, התכבד בהזנקת המירוץ לצלילי מוזיקה מקפיצה. עוד לפני הריצה וגם לאחריה, הלוקישנים החמים של המירוץ היו ה-VIP. באוהל של חברת לאומי קארד, שחרתה על דגלה את המוטו "לפנק לפנק לפנק", התארחו לקוחות פרטיים ועסקיים שנהנו מפינות ישיבה נעימות, כיבוד, שתייה ועיסויים.

ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד, אירחה בנדיבות את קריין קו מנכ"ל סמסונג ישראל, נותנת החסות הראשית של המרתון, את רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק ב"סמסונג ישראל", השר אבי גבאי, שרץ חצי מרתון וסיים לאחר שעתיים ושתי דקות, אילן טוביהו, יואב צוקר, אבנר קז ואורחים נוספים.

אבנר קז. צילום: אביב חופי
אבנר קז. צילום: אביב חופי
חברת "אדידס", גם היא מנותני החסות למרתון, פתחה אוהל מיוחסים מרשים משלה, שהוקם בגן האירועים "פיאף". המוזמנים התפנקו בדוכן חומוס בוטיק של השף שאול בן אדרת, במיצי פירות טריים, בכריכי בריאות, בגלידות יוגורט, בבירות ובהופעה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. עוד חגגו בספורטיביות: שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ואשתו ליאת מוליוב, ג׳יאני קונטי, סמנכ"ל פיתוח אדידס גלובל, סגן ראש עירית תל אביב, אסף זמיר, שבא לעודד גם את בת הזוג שרצה חצי מרתון, מאיה ורטהיימר, דורית חכים קרמר וברק וורד רוזן.

עוד נצפו על המסלול: שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו, גלעד רותם, איש הברזל שדחף את כיסא הגלגלים וחצה את קו הסיום עם שי ראשוני החולה ב–ALS ועומד בראש עמותת פרס לחיים, יעל אונגר, שהפגינה כושר והגיעה לקו הסיום לקול תשואות המשפחה, נדב גרינשפון, ניצן לביא, גיא זהר, ערן מיטל, מורן ויזל, ד"ר אבי מויאל, גיורא עופר, ברק פלאצ'י, דן נפתלי ועוד.

שלום מוליוב, ג'יאני קונטי וליאת מוליוב. צילום: אביב חופי
שלום מוליוב, ג'יאני קונטי וליאת מוליוב. צילום: אביב חופי


ברק וורד רוזן. צילום: אביב חופי
ברק וורד רוזן. צילום: אביב חופי