טוב, אז מתברר שהיה פרט מידע שנשמר בסוד עד כה, למרות היה ידוע לכמה מהאנשים המדוברים ביותר בביצת הבידור המקומית: הכושר הגופני? הוא ממש תורם לעלייה ברמת ההורמונים והחשק המיני. לראייה, תיעוד של כמה זוגות מפורסמים שהגיעו לרוץ בסוף השבוע במרתון תל אביב, כשהם פשוט לא מצליחים להוריד את הידיים אחד מהשנייה - למרות החום, הזיעה, המחסור באוויר, ההתנשפויות, הלחיים הסמוקות... רגע, זה באמת נשמע כמו פעילות מחדר המיטות.


לא ברור מה היה במים שחילקו לאורחי מתחם ה-VIP  של 'אדידס', שנשמר לכמה מהאנשים המוכרים בישראל שרצו את מרתון תל אביב. בתום הריצה, גיא גיאור ולירן כוהנר, זוג נשוי ומאוהב עד מאוד כנראה, כולל כמה רגעים שבהם שכחו שיש צלמי פפראצי במקום, שתיעדו איך הבלונדיני חופן את האחוריים של אשתו הדוגמנית, לפני שצחקקו בשכיבה ותרגלו את כישורי ההורות שלהם עם תינוק של חברה שהתחכך ב"ברבי וקן". אז ריצה? היא משחררת!


גיא גיאור מזיע (צילום: ראובן שניידר)

ואז קולט את אשתו לירן כוהנר. גיאור רוכן


גיא גיאור חופן!



שתה משהו, גבר

מלבד הפאוור קאפל הבלונדיני, בין עשרות האלפים שהזיעו על הבוקר ביום שישי האחרון בבגדים מינימליים (אולי זו הסיבה לחרמנות?), היו זוגות דביקים לא פחות כמו ישראל אטיאס שנגס בקרטיב בחושניות עם ארוסתו נעמי, חן אמסלם שנראתה מרוצה מהבויפרנד מאור זגורי, ירדן הראל שבחנה את בעלה במבט מעריץ, סגן ראש עיריית תל אביב אסף זמיר שהתלקק עם היורשת מאיה ורטהיימר - ואפילו שלומי שבן שלא יכול היה להוריד את הידיים מרעייתו יובל שרף. השוס? כנראה שאף פעם לא ראיתם אותו במכנסונים לוהטים שכאלה, בזמן שנישק אותה. 

שלומי שבן, בוא נדבר על ההוט פנטס שלך!


או על זה שאתה ממש רוצה לנשק את יובל שרף...


ישראל אטיאס צריך להירגע עם קרטיב, יחד עם נעמי


ירדן הראל גרופית של בעלה עומרי!


את הפינוקים שנשמרו לרצים המפורסמים באדיבות "אדידס", כמו מסאז'יסטים, חומוס בוטיק של השף שאול בן אדרת, מיצי פירות לצד בירה וכריכי בריאות, דגמו גם אסי ישראלוף , לאה שנירר, לירון ויצמן עם מושיק גלאמין וכוכבת הנוער דון לני גבאי. לצדם, האדימו גם טל ברמן ואביעד קיסוס, לירז דרור וג׳קי אזולאי, אגם רודברג שפרגנה בצער תימני, דני רופ, רוני דלומי ועוד כוכבים מסוקסים אחרים.


לירז דרור לא מאופרת. היא מזיעה!


מושיק גאלמין ולירון ויצמן ספורטיביים


גם ג'קי אזולאי הצטרפה לרצים


אז זה הפך לפסטיבל ליקוקים בחסות סגן ראש העירייה אסף זמיר וחברתו בת משפחת ורטהיימר


בתופים ובמחולות, אגם רודברג?


דני רופ חוזה עלייה בדופק


פאן עם הבייבי. לירן כוהנר בשלה


דון לני גבאי מתנשפת


זוגי זוג. חן אמסלם עם מאור זגורי


רוני דלומי הגיעה!