לא בטוח שבת הזוג של דודו אהרון, שיר רוזנבלום, רצתה לתפוס כותרות בתקשורת, לפחות לא כמו שקרה בתקופה האחרונה - כשזכתה לפרסום רב כ"חברה של דודו שהפרידה בין הזמר לאמאציפורה אהרון". זוכרים איך אמו המוכרת של הזמיר מרחובות פתחה פה על בת הזוג של בנה, כשכינתה אותה בראיון מדובר "שק של נחשים"? אז זהו, שכעת היא מגיעה לאירועים בזכות עצמה, רק כדי לשמור על זכות השתיקה בנוגע לשערורייה.


בערב חמישי האחרון, כלי התקשורת התרגשו לגלות שרוזנבלום, שעושה לדודו נעים כבר יותר משנה שלמה, תגיע לפתיחת החנות של מותג הטיפוח "ג'ו מלון לונדון" בישראל. אז עם כל הכבוד לנשים מרגשות כמו גלית גוטמן, סיון קליין או מיכל ינאי (שלא מתעייפת ומדלגת בין אירועים, גם כשהיא ממש רגע לפני לידה) - כולם בקשו לדעת מה לחברה של יש לומר על הפרשייה המדוברת. המסקנה: כלום.

מרחרחת. סיון קליין (צילום: שאולי לנדנר)


עוד רגע זה קורה. אבל באמת, מיכל ינאי


רוזנבלום ציפתה להמון מיקרופונים ושאלות שיופנו אליה, בניגוד למייקל לואיס, נלי תגר או רונית יודקביץ. לכן כנראה הגיעה לאיוונט בקניון רמת אביב, כשהיא צמודה לאשף יחסי הציבור של הבויפרנד, שהשגיח שאף אחד לא ינסה במקרה, בטעות ממש, לשוחח עם החברה על המשולש המשפחתי המסוכן שסוקר בהרחבה - כולל הטקס עם הרב, הכינויים שהעניקו לה או זר הפרחים שנשלח ביום הולדתה של ציפורה. כי אתם לא רוצים להרגיז את נסיכתו של אחד הזמרים האהובים בארץ!


דיווה? יותר כמו צעירה שהתאהבה באדם מפורסם, אבל נקלעה למשפחת "הכל פתוח", לפחות מול המיקרופון של שדר הרדיו אליקו שאליו התראיינה מאמא אהרון. אז על מה רוזנבלום כן דיברה עם העיתונאים במקום? על כמה נעימים הבשמים בחנות. מרגש.


ערב נשי. גלית גוטמן


נלי תגר נלהבת


נציגי המין הגברי. מייקל לואיס וגפן ברקאי