בסך הכל שבוע עבר מאז שאסתי לי פז מצאה את עצמה מחוץ לעולם של "האח הגדול". ואז יצאה למסיבה בחברת מי שהיה אחד האנשים שהכי עניינו אותה בבית המצולם, מייקל אלרוי הטרנסג'ננדר שהודח מהתחרות שבוע לפניה. הבוקר (ראשון), זה קרה קשוב, כשהשניים בילו יחד באירוע אופנתי בהחלט ונראו צמודים בהחלט... לפחות עד הווידוי המפתיע של אסתי לי.


לא, היא לא גילתה למייקי שהיא בכלל לא בקטע שלו (או של מישהי אחרת, בתור לסבית יפהפייה גאה) - אלא בעניין של דוגמנות. יוצאי "האח הגדול", בילו בארוחת הבוקר האביבית של רשת "גולף", שבמהלכה צעדו דוגמנים ודוגמניות על רקע מייצג וידאו ארט. מה היתה תגובה של אסתי לי? היא רוצה להיות אחת מהן!


יש לה את הלוק? אסתי לי פז (צילום: שוקה כהן)


מחויט. מייקל אלרוי

 
בין חיוכים נבוכים למצלמות ולשאר אורחי האירוע, כמו מירי מסיקה, עפר שכטר עם החברות עדי הימלבלוי ומיכל ינאי (בחודש תשיעי להריון!), השורד עומרי כוכבי, רונית יודקביץ', ג'קי אזולאי בחולצה סמי-שקופה, אלינה לוי, לאה שנירר או ציפי "אמא של" רפאלי, אסתי לי סיפרה למייקי שגם לה יש שאיפות פאשן - כך שבין כל הדוגמניות הנאוות לדוגמנים החסונים, גם היא רוצה לדגמן אופנה עבור הצופים. רגע, קודם יוצאת ריאליטי ורק אז דוגמנית, זה לא עובד הפוך? 



שליש אנה ארונוב


שליש איתי תורג'מן... ושליש האקסית האחרונה שלו


עוד טרויקה. מיכל ינאי עם עופר שכטר ועדי הימלבלוי


בין מוזמני האיוונט שנערך בנמל יפו, בילו גם איתי תורג'מן, שהגיע לאירוע בידיעה שהוא עומד לפגוש את האקסית המיתולוגית אנה ארונוב, והאקסית הטרייה יחסית, ליאן פישביין. כך שתיזמן את הגעתו היישר לפתיחת התצוגה, ומנע את המפגש המסוכן במינגלינג שלפני תחילת האירוע. פאשניסטות? יס.


שקופה. ג'קי אזולאי


מככב. עומרי כוכבי


אמא. ציפי רפאלי


חברה של. לאה שנירר


חומה, לא בלונדינית. אלין לוי