תאונה או פיגוע? שוטר נפצע הערב (ראשון) באורח קשה בנצרת. השוטר, שהיה בפעילות בסוף רחוב המוסכים בעיר, סימן לרכב פרטי שהגיע מכיוון נצרת לכיוון עפולה לעצור. נהג הרכב דרס את השוטר, פגע בו בעוצמה ונמלט מהמקום. השוטר נפצע והועבר לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא מונשם ומורדם. חשוד באירוע נמצא בתחנת המשטרה בעיר ומעורבותו נבדקת על ידי החוקרים.



עדיין לא ברורה סיבת הדריסה, והמשטרה, בכוחות גדולים, הקימה מחסומים בכל האזור כדי לאתר את הדורס. כמו כן, המשטרה גם הזניקה מסוק משטרתי לאוויר על מנת לסרוק את האזור. כאמור, כעת נבדקת המעורבות של החשוד במעשה.

אמש: תקיפת שוטר בטייבה


אתמול בשעות הערב התקבל במשטרת ישראל דיווח על דקירת גבר ואישה תושבי טייבה. האישה פונתה במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי ובמקביל נפתחה חקירה והחלו סריקות אחר חשוד במעשה. סיור משטרתי זיהה תנועה חשודה בציר חשוך סמוך לכיכר 21 בעיר טייבה. בעקבות כך, שני שוטרים ירדו לסרוק אתר בניה ושוטר שלישי נשאר בניידת. לאחר זמן קצר נשמעו מכיוון הניידת  קולות ירי ומתחקור ראשוני עולה כי השוטר בניידת הותקף בידי החשוד באירוע הדקירה ואף הוא נדקר בראשו, ולאחר שעלתה סכנת חיים ממשית בוצע ירי לעבר הדוקר על מנת להדוף הסכנה.
 
השוטר והחשוד פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. החשוד בדקירה, תושב טייבה כבן 25, מת מפצעיו מאוחר יותר בבית החולים.