כשהדברים מגיעים לאהבה, סטריאוטיפים מגדריים עדיין משחקים תפקיד מכריע, אז אם את פיזיותרפיסטית  או אם אתה טייס, הסיכויים שלכם להיות פופולרים בטינדר גבוהים מאוד, אבל לא אם אתה פיזיוטרפיסט או אם את טייסת.



על פי נתונים שהגיעו מטינדר, ושנאספו במשך שלושה חודשים נותחו ולאחר מכן בחברת "קוורץ" : המקצועות הכי "מדופדפים ימינה"  לשני בני/בנות המינים כוללים: יזמים, מורים, דוגמניות, מאמנים אישיים וסטודנטים. משתמשים בטינדר מדפדפים פרופיל לצד ימין, אם הם מתעניינים במישהו או מישהיא. 

המקצועות הכי פופולארים בקרב נשים המחפשות בן זוג הם (בדירוג יורד) הם: טייס, יזם, כבאי, רופא, איש תקשורת, מורה, מהנדס, דוגמן, פאראמדיק, סטודנט, עו"ד, מאמן אישי, כלכלן, שוטר, איש צבא. לעומתם, המקצועות הכי פופלארים בקרב הגברים שמחפשים בת זוג (בדירוג יורד) הם:  פיזיוטרפיסטית, מעצבת פנים, יזמית, אשת יחסי ציבור, מורה, סטודנטית, קלינאית תקשורת, רוקחת, מנהלת מדיה חברתית, דוגמנית, שיננית, אחות, דיילת, מאמנת אישית, סוכנת נדל"ן.
 

הנתונים בהחלט תואמים את הסטריאוטיפים המגדריים והמסורתיים. ועוד משתמע מהם שנשים מתעניינות הרבה יותר בגברים המשתכרים בעין יפה (רופאים, עורכי דין, כלכלנים, מהנדסים), בעוד גברים מעוניינים בנשים עם מקצועות בעלי אופי שירותי או טיפולי בהם השכר נמוך בהרבה (מעצבות פנים, יחסי ציבור, אחיות).

"הוספת המקצועות לפרופילים מגדיל את הסיכויים של המשתמשים לקבל 'דיפדוף ימינה,' אומרת רוזט פאמבקיאן,  מנהלת התקשורת והמיתוג של טינדר. "מיליוני משתמשים הוסיפו מידע על המקצוע שלהם, מאז נובמבר 2015 – החודש  שבה נוספה האפשרות הזאת.

טינדר מושך קהל משתמשים צעיר למדי, על פי נתונים – כ-39% מהמשתמשים בגילים 16-24 ו - 41% מהמשתמשים בטווח הגילים 25-34.  חשוב לציין שהמידע בטינדר אינו מאומת –המידע מתווסף מחשבון הפייסבוק של המשתמשים ולא מחשבון ה- לינקט-אין  LinkedIn שלהם. Match Group, חברת האם של טינדר, שבבעלותה של IAC הונפקה לציבור בשנת 2015. שיעור הצמיחה של טינדר ממשיך להרשים ולמשוך משקיעים.