הורים לילדים הלומדים בגן לגילאי 4-5 בגבעתיים, נדהמו הבוקר (שלישי) למצוא על קיר הגן, בתוך פסיפס התמונות, תמונה של יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל. "מדובר בגן ממלכתי דתי, והגננת היא חרדית מבני ברק, אישה חמה ומקסימה שהילדים מאוד אוהבים אותה", סיפרה ל"מעריב אונליין" אם מהגן. "היה יום המשפחה והילדים התבקשו להכין קולאז' תמונות שקשור ליום המשפחה. הביאו לילדים הרבה עיתונים שמתוכם גזרו והדביקו קולאז'", הוסיפה. 

סיגל שפיץ טולדנו. נציגת ועד גני הילדים העירוני מסרה כי "האירוע טרם הובהר עד  תום. לא ברור אם הגננת עשתה את המעשה במכוון או שנעשה בתום לב, ויש להמתין לתוצאות הבדיקה".
 
 לדברי ההורים, היצירה הייתה תלויה  בקצה של הגן, לא במקום גלוי. ואחת האמהות צילמה והתלוננה. "הגננת אפילו לא ידעה מי זה יגאל עמיר", טוענת האם. "עשו עוול לאישה טובה ותמימה". 

תגובת עיריית גבעתיים: "מרגע שהאם העבירה לנו את התמונה, העבודה הוסרה מיידית מהקיר והנושא עבר לטיפול משמעתי חמור, של משרד החינוך- מעסיקה הרשמי של הגננת. ממשרד החינוך נמסר כי "מדובר בגננת מחליפה. התמונה המדוברת הוסרה מידית ונסיבות המקרה נמצאות בבירור. כמו כן, הנהלת המחוז זימנה את הגננת לשימוע דחוף".