גם אתם הייתם במתח עד שגיליתם שלירון אורפלי, המכונה טילטיל, הוא הזוכה של עונת "הישרדות" שהסתיימה אמש (שלישי)? זה רק כי לא ראיתם את המנצח עצמו במהלך רוב זמן השידור, שנראה היה כאילו הוא רגע לפני איבוד הכרה ופינוי לטיפול, במקום הכרזה דרמטית עליו כמנצח של העונה שצולמה בהונדורס הרחוקה.


שלל משימות, תככים וטריקים, ריבים בביקיני ומנחה בשם גיא זוארץ על אי בודד בנקודה עלומה במרכז אמריקה - הגיעו אתמול לשיא בלב תל אביב, כשבקהל יושבים אלפי בני אדם ובהם גם בני משפחותיהם של כמה מהשורדים המפורסמים. אז המשפחה של טיטי איינאו הגיעה לתמוך והילדים של טילטיל התרגשו עבור אבא, אבל את מירב הפוקוס גנב, רגיל, בן הזוג של רוסלנה רודינה, שאלא אם הגעתם מכוכב מאדים לא מזמן, אתם יודעים שהוא הזמר אייל גולן (שמשך את שתומת לב רוב כלי התקשורת, לפני תחילת השידור).

> צפו: כך טילטיל חגג את הזכייה שלו בגמר "הישרדות"

כמו קפיץ. טיטי איינאו, עומרי כוכבי, רוסלנה רודינה וטילטיל (צילומים: רפי דלויה)


שאר המשתתפים של "הישרדות" פחות נלהבים


כלומר, מלבד רון שובל ודנה ברגר, שכרגע חווים התאהבות מחודשת


יאללה, תכריזו כבר! רביעיית גמר "הישרדות"


אחריי הכניסה הגרנדיוזית, שידור מועצת השבט (שמתחה גם מתמודדי עבר כמו רון שובל או מושיק גלאמין שנראו מופתעים ממה שהלך על המסך) ושאלה אחת שהרגיזה מאוד את מיסטר גולן (עומר רוזן, אין טעם להתנצל עכשיו כפרה, רוסלנה הוכיחה שהיא מלכה גם בזכות עצמה) - במהלך הפסקות הפרסומות הארוכות השורדים השתחררו על הבמה כשרקדו בהופעות שנערכו ממש לצדם.


כך שאתם נהניתם מעוד ברייק זהב בבית, על הבמה של היכל "מנורה מבטחים" הופיעו אחד אחרי השנייה אליעד נחום, זוכת "אקס פקטור" דניאל יפה ואי אפשר בלי - מלכת השושנים, עדן בן זקן, שהרימה את המקום. אלה, אפשרו גם לשורדים לנענע את האגן, בשעה שלא עברו תיקוני איפור מתחת לתאורה הלוהטת או נפנפו לקהל הרב שהגיע למקום רק כדי לראות אותם מקרוב.


אבא אייל גולן עובד, אלין וליאם גולן משתעממים


ברור שהם תומכים באהובתו של אביהם!


ואז הגיעה מירי בוהדנה. רצינית!


שימו לב, רוסלנה ממש שמחה שטילטיל זכה ברכב!


עומר רוזן מנסה להסביר לרוסלנה למה שאל אותה על הקיסריות של אייל גולן. לא מצליח


מושיק גלאמין עף על מלכת השושנים, עדן בן זקן


השואו שכלל גם שירים של רון שובל ודנה ברגר, כי צריך לעשות כבוד לשורדים המזמרים, הגיע לשיא שבו טיטי, עומרי כוכבי, רוסלנה וטילטיל גילו מי מהם ניצח. כלומר, ברור שהיתה להם הרגשה שמדובר בנהג הטקסי, שכנראה כבר לא יצטרך לשוב למונית - כי זכה גם ברכב חדש (עבור אשתו ורד, כן?) כשהוכתר כשורד האהוב על ידי הקהל וגם כזוכה של העונה, שקיבל מיליון שקלים חדשים. ואז בתגובה, החליט להעמיס את רוסלנה ולרוץ כמו מוכה אמוק על הבמה. עד הריאליטי הבא, ווינר!

הודא נקש פרחונית משהו


כרגע, לרגע מתח במהלך השידור החי


שימו לב, אלה דמעות!


אוקיי, אז הפה של טילטיל יבש


תנשום, כפרה. טילטיל כמעט מאבד הכרה!


אפילו טיטי לא מצליחה להרגיע...


ואז, נחשו מי הזוכה?


אושר, אילוסטרציה


  תמונת ניצחון. למרות שרוסלנה עוד לא יודעת מה יקרה לה


ואז, זה קרה


למעשה מדובר בחטיפה










חיים של אבא. טילטיל