בריאליטי הקודם שבו השתתף אולי הודח בשלב מוקדם, אבל לירון אורפלי המכונה טילטיל - הוא מנצח אמיתי. במיוחד אחרי שאמש (שלישי) הוכתר גם כשורד האחרון בעונת "הישרדות הונדרוס" ושב הביתה עם פרס ענק של מיליון שקלים וגם הוכרז כאהוב הקהל, שבגללו זכה ברכב חדש מהניילונים. אם זו לא סיבה למסיבה, אז מה כן? כי הוא חגג בגדול!


רגע אחרי שסיים להתרגש מול כלי התקשורת בסיום גמר העונה, יצא טילטיל המאושר יחד עם אשתו ורד, אביו, בני משפחה אחרים וחברים טובים, לחגוג את העובדה שמדובר בווינר ומיליונר חדש. אל המסיבה הספונטנית, הצטרפו שני שורדים נוספים מהעונה: הודא נקש (יחד עם בן זוגה רועי מולה) ורון אלוף, בלי בת זוג לזרועו. לעומתם, חברתו הטובה, השורדת רוסלנה רודינה העדיפה להמשיך את הלילה בביתה עם בן הזוג אייל גולן. 

יאללה, חפלה. טילטיל על הבר עם אביו


מאמי, אנחנו מיליונרים. מחבק את אשתו ורד באושר


איפה הטקסי? טילטיל על הבר

בסביבות השעה 1:00 בלילה, טילטיל ופמלייתו התייצבו בבר שכונתי בגבעתיים, סמוך למקום מגוריו של טילטיל, אליו חבריו מרבים להגיע - הם רקדו, שתו המון אלכוהול ועלו על השולחנות, עד לשעה שלוש וחצי לפנות בוקר. אורפלי, אם תהיתם, לא עזב לרגע את אשתו ורד, כך שהשניים עלו על הבר, רקדו, התחבקו אל מול תשואות החברים והתייפחו מהתרגשות. בזמן שחילק משקאות למבלים מאחורי הבר - על החולצה שקיבל מחבריו במתנה, נכתב "אראלה אל תתקשרי אליי - אני כבר זכיתי", כשהכוונה היא לגברת המוכרת ממפעל הפיס כמובן.



רון אלוף משתובב עם חברות


פאן להם. החברים חוגגים


רגע, אראלה, זו את בטלפון?

היישר משם, המשיכו החגיגות לארוחת לילה מאוחרת מסעדה מפורסמת על גבול גבעתיים ותל אביב - שם המתין להם שולחן ענקי ומלא בפינוקים, כיאה לזוכה ריאליטי טרי. בשלב זה, רון אלוף פרש כדי לבלות עם חברתו מור חממי, שהגיעה לאסוף את השורד הפרטי (והשתוי) שלה. אחרי שטילטיל והפמליה סיימו לאכול, קצת אחרי השעה חמש לפנות בוקר, השורד האחרון ואשתו שבו לביתם שברמת גן. יאללה, הילולה. 

כמה אהבה!


ועל זה נאמר, תודה! טיךטיל חוגג את הניצחון ב"הישרדות"