הכינו את הקסדות ואפודי המגן, הדוגמנית הבינלאומית נעמי קמפבל בדרך לביקור בישראל. הטופ מודל האגדית מהניינטיז, תנחת בשבוע הבא בארץ הקודש לביקור נוסף (כן, היא כבר היתה כאן) - כשהפעם תצדיע לנשים פורצות דרך בישראל. תצדיע, לא תסטור להן, לא תצרח, לא תשליך נעל או מכשיר טלפון, תצדיע.
 
קמפבל בת ה-45, תבקר בישראל כאורחת הכבוד של, איך לא, הנשיא לשעבר שמעון פרס, שהזמין אותה באופן אישי להשתתף באירוע "נשים מובילות שינוי". במסגרת הכנס, שיתקיים במרכז פרס לשלום ביום האישה הבינלאומי, יעניק הנשיא לשעבר אות הוקרה לסופר מודל, בעיקר על עשייתה למען קידום נשים, נפגעי טרור ואסונות טבע - כשבקהל ישבו לא פחות מאשר 100 ילדות יהודיות וערביות, ישראליות ופלסטיניות. מרגש.


האישה והאגדה. נעמי קמפבל (Getty images)


פעם דוגמנית, תמיד דוגמנית. קמפבל על השטיח האדום

הדוגמנית האנגלייה וידידה מהעבר של בר רפאלי, כבר ביקרה בארץ במאי 2012. אז, ביקרה במנהרות הכותל ובילתה בחתונת חברתה, שהתקיימה בכנסיית המולד שבבית לחם. אבל רגע זה לא הכל - כי לפני שתנחת בנתב"ג, קמפבל לא יכולה היתה להחמיץ מפגש עם ישראלית מפורסמת אחרת, שלא קשורה לבית הנשיא: מורן אטיאס


מתברר שהשחקנית/ דוגמנית/ נערת זוהר/ מפיקה/ בת זוג של גברים שונים, פגשה מיס קמפבל באירוע שנערך רגע לפני טקס פרסי האוסקר השבוע - כך שאטיאס פשוט לא יכולה היתה להתאפק, סיפרה לפאשניסטה כמה השפיעה על חייה ואז גם הנציחה את המפגש המכונן בתמונה, שפרסמה ברשת כמובן. תקפצי לקפה ברוטשילד?

 

A photo posted by Moran Atias (@moranatias) on