1. חברי חוג הידידים הצעירים של להקת המחול 'בת שבע', הוזמנו לאירוע פתיחת שנה, שנערך במרכז סוזן-דלל בתל אביב, שם צפו ביצירה המדוברת "שלוש" מאת אוהד נהרין. התמנגלו: רוני דואק, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, גליה ואודי דור, שרון פודורובסקי, דפי וגיגי לוי, טל פורר שחגג את הולדת ילדו החמישי לפני כחודש, ואחותו נילי, מאיה ואייל כץ, יגאל שרמייסטר ובתו, וגיא ברנרד רייכמן, מנהל מעגלי הידידים.

2. ריקי דרורי - סמנכ"לית השיווק של גוגל ישראל, חגגה את יום הולדתה ה-40 במסיבה עם חברים קרובים ובן הזוג רפי גידרון. החגיגה נערכה בשישי בערב ב'סלון' של אייל שני, כשבין האורחים נצפו הבוס של בעלת השמחה מאיר ברנד, רותי רודנר וגיא פינס, שירה מרגלית ואילן שילוח, אודי פרידן ונירית ירון, מירי טוכמאייר ועוד. 


מאיר ברנד (צילום: פלאש 90)

3. בכירי קבוצת האופנה GOLF וחובבי המותג, קיבלו את האביב באולם "מחסן 2" ביפו, שם נערך מיצג אופנה שכלל  דוגמנים, דוגמניות על רקע של וידאו ארט מושקע. אירחו: יוחנן לוקר, מנכ״ל כלל תעשיות כבדות ונדל״ן ויו״ר קבוצת גולף, ואלי מיזרוח שהוא מנכ"ל קבוצת גולף. התארחו: אבי פישר יו"ר כלל תעשיות, סיגליה חפץ חברת דירקטוריון גולף ורעייתו של צבי חפץ שגריר ישראל במוסקבה, רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט, אורנה אלוביץ', גיורא ענבר, ותמי ואייל חומסקי.
 
אלי מיזרוח ואבי פישר (צילום: אביב חופי)

4. חברי אגודת ידידי תיאטרון הקאמרי התייצבו ביום ראשון, לערב גאלה של המחזמר "סיפור הפרברים", בניצוחו של הבמאי צדי צרפתי. מדובר בעיבוד חדש למחזמר הקלאסי שהוצג על בימות ברודווי לפני כ-60 שנים. יושבת ראש האגודה ליאורה עופר, מנכ"ל התיאטרון - נועם סמל ויו"ר הוועד המנהל, עו"ד עופר שחל, אירחו את הידידים הרבים שהגיעו לצפות בהפקה הישראלית המדוברת. 


ליאורה עופר (צילום: אביב חופי)
מחאו כפיים ונהנו ממפגש עם השחקנים והרקדנים בתום ההצגה: דרורית ורטהיים ורוני פוקס, אתי ורמי כספי, אוריאל ועליזה יפו, לוי יצחק, אורלי דנקנר, גבי ורותי לסט, ורד וחיים רמון, דוד ומיכל פורר, טלי אנג'ל, ישראלה שטיר, קרן נהרי, דובי ואנה שיף, ועו"ד ברוריה לקנר שהיא גם אמו של המנהל המוזיקלי של המחזמר אמיר לקנר, ועוד. יו"ר בנק לאומי, דוד ברודט ורעייתו נורה, הגיעו לצפות בהצגה יום אחרי כולם, בפרמיירה שנערכה לסלבס. 


דוד ונורה ברודט


אתי ורמי כספי
5. חגיגות יום ההולדת ה-80 לתזמורת הפילהרמונית הישראלית, הושקו בראשון בערב באירוע בינלאומי מיוחד, מטעמה של קרן התזמורת, בארמון קנזינגטון שבלונדון. הערב כלל  קונצרט בהשתתפות פנחס צוקרמן, אמנדה פורסיית' ואנג'לה צ'נג, לצד ארוחת ערב ומכירה פומבית. 


בריאן פילקינגטון ואבי שושני

הערב היוקרתי אורגן על ידי אגודת ידידי התזמורת בלונדון והשתתפו בו כ-150 אנשים, מתומכי הקרן בלונדון וידידי התזמורת מישראל ומהעולם. עשו את דרכם מארץ הקודש ללונדון הקרירה: מיקי ומיכל צלרמאייר, רבקה סאקר ועוזי צוקר, ליזיקה ועמי שגיא, ג'ניס ודני גילרמן, יהודית רכטר, וכמובן אבי שושני - מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית וטלי גוטליב, שהיא מנהלת קרן התזמורת, שפגשו בין היתר את  בריאן פילקינגטון - ידיד התזמורת המקומי.
6. פול פולמן, מנכ"ל יוניליוור העולמית, שנבחר לאחרונה ע"י מגזין Salt למנהיג האנושי בעולם, התארח השבוע בארץ הקודש. ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, דאגה לתאם לפולמן פגישות עם מדענים ויזמי סטארט אפ מקומיים, שהציגו בפניו רעיונות לסוגיות רבות הנוגעות לחייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.


פול פולמן וענת גבריאל (צילום: אנצ'ו גוש)

7. מנכ"ל yes רון אילון, התייצב בשלישי בסינמטק תל אביב לפרמיירה של הקומדיה החדשה "האחיות המוצלחות שלי", בבימויו של גורי אלפי. עוד הגיעו לצחוק עם אילון: טמירה ירדני שהיא מפיקת הסדרה, אבי נשר, יואב גרוס, אפרת דרור - מנכ"לית אולפני הרצליה וסוכנת השחקנים זוהר יעקובסון. 


רון אילון וזוהר יעקובסון (צילום: רפי דלויה)
 
 


> אירמה מיכאלי היא מלכת הגזרות המדויקות ושילובי הגוון על גוון. המשקפיים שלה? שיר הלל לג'ון לנון פוגש את הבומבשל של הסיקסטיז, הן פשוט חלום.
 
> רז'ין גנזי בלוק פראפי מעונב א-לה-גוסיפ גירל, בעיקר עם התספורת המגניבה במיוחד, בניחוח צרפתי. הפוני הנון שלאנטי שלה, הוא השאיפה שלנו.
 
> עינת לסר מינימליסטית, אך עדיין מצליחה להשחיל היטב ובצורה חכמה ואלגנטית את טרנד מגפי הברך.