אחרי הסגירה המתוקשרת של המסעדה בישראל, מתברר שהשף מושיק רוט, השופט ב"משחקי השף", ואשתו ההולנדית אלס, המבוגרת ממנו ב-16 שנים, מצמצמים קשר. 


רוט: “אני לא יודע מאיפה זה יוצא. אם תכתבי, תצאי מטומטמת. אני אומר לך את האמת. את יכולה לכתוב ולהוציא מה שאת רוצה".



מצמצם? מושיק רוט מבלה בתל אביב


> סוכנת השחקנים לבנה חכים מיהרה לשתף את העולם בהעדפות התרבותיות שלה, ומיד אחרי שידור תכנית הפתיחה של “משחקי השף", השיקה פוסט: “לא רואה ריאליטי, לא סובלת ריאליטי, מלאה ביקורת על ריאליטי, עד שזה מגיע לבן שלי והתפרקתי מכל עקרונותיי עם 'משחקי השף'. שאלוהי ה-TV ישמור עליך, כי אמא לא שם". 
 

כשהיא אומרת "אמא" היא לא מתכוונת למיוצג שלה, אלא לבנה, עצמה ובשרה, מבקר המסעדות גיל אקרמן, שהצליח להעלות לאדוני, רוט וגרניט את הסעיף בגלל ביקורת שכתב בעבר על אדוני. 

אקרמן, ראית את הפוסט שאמא שלך העלתה?
“כן, ראיתי".

הרגשת מושפל בתוכנית?
“לא".

באמת?
“זה טלוויזיה, מותק. זו תוכנית טלוויזיה, בואי נשים את הדברים בפרופורציות. אני גם לא חושב שהם השפילו, אני חושב שהם דיברו מתוך לבם".

לבנה, חושך?
“לא נפגעתי. הייתי במתח איך יתמודד מבקר מסעדות מול שפים מקצועיים שידוע שהם סופר רגישים ואמנים בפני עצמם. מפגש טעון, אך גיל היה מלא חן ואני בטוחה שבהמשך יתאהבו בו".

אסף גרניט, אתה אוהב ריאליטי?
“הדבר הנכון להגיד ללבנה זה שלריאליטי יש צדדים רעים וגם צדדים טובים ושווה לחכות עוד קצת ולראות את ההתפתחויות. הייתי שמח לספר לך את ההמשך, אבל זה יהרוס".

אני אשמח.
“אני יודע, אבל מנוע".

מנוע מלהגיב. אסף גרניט (צילום: רפי דלויה)