"אדם שקט וצנוע", כך מכנה חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) את תת אלוף אופק בוכריס, הקצין הבכיר החשוד באונס ובמעשה מגונה. ח"כ בן ארי פרסמה בפייסבוק פוסט תמיכה בבוכריס על סמך הכרותה האישית עם מח"ט גולני לשעבר בעת ששרתה קצינת החינוך של חטיבת גולני.



"אני מכירה את אופק בוכריס" כתבה בן ארי, "הכרתי אותו במשך תקופה כאשר הייתי קצינת החינוך של חטיבת גולני, אופק היה סמג"ד. אופק שאני מכירה הוא אדם שקט, צנוע, כמעט ניתן לקרוא לו סגפן. כשהוא דיבר איתי הוא תמיד נהג לקרוא לי 'קצינת חינוך' ואף פעם לא בשמי הפרטי", כתבה בן ארי.



"אופק היה מפקד שראה בחינוך חייליו כערך עליון, מפקד שהתנהג תמיד בכבוד ובצניעות כלפי נשים, כך שלא מפתיע אותי שנשים רבות שעבדו עמו במהלך שירותם הצבאי קמו להגנתו השבוע, האמת שלא זכור לי בעבר אירוע כזה שבו נשים מגינות על אדם אשר ישנם חשדות של אונס כנגדו".



"מקווה שייצא חף מפשע". תא"ל בוכריס. צילום: פלאש 90
"מקווה שייצא חף מפשע". תא"ל בוכריס. צילום: פלאש 90



”אני יודעת שזה לא מקובל בימים אלו לומר שאני מקווה שאופק ימצא חף מפשע מפרשייה זו. יכול להיות שארגוני נשים שונים גם יתקפו אותי על ההגנה עליו, אבל חשבתי על כך בכל הסופ"ש ולא יכולתי שלא לומר את דעתי האישית על אופק", הוסיפה.



בהמשך ציטטה את פרשן מעריב בן כספית וכתבה: "ועוד משהו לסיום, בן כספית כתב פעם באחר מטוריו כי יש גם סוג של טעם לוואי רע מהמהירות שבה עטים כאן על גופות, עוד בטרם התקררו, בלי לספור עד עשר, בלי לנסות להבין את העובדות. מה באמת קרה שם?"


 

אני מכירה את אופק בוכריס. הכרתי אותו במשך תקופה כאשר הייתי קצינת החינוך של חטיבת גולני, אופק היה סמג"ד.אופק שאני מכירה...

Posted by ‎מירב בן ארי - Merav Ben Ari‎ on Saturday, March 5, 2016

לדבריה, כל הבירורים הללו זקוקים לזמן. אבל בעידן הדיגיטלי זמן הוא מילת גנאי. "למי יש זמן? יש אירוע, חייבים להגיב עליו כאן ועכשיו. קשה לנו לסבול את העובדה שלוקח זמן לברר את האמת. אנחנו מפחדים מאי וודאות. אנחנו אנשים חסרי סבלנות שחייבים להכריע עוד לפני שכל העובדות מתבהרות וברורות".



ביום חמישי האחרון חבר טוב שלי אמר לי "מירב, לא משנה מה יהיה ומה יהיו תוצאות החקירה, הבנאדם גמור". ואני אומרת רגע, חכו שנייה עם מסע הלוויה. מגיע לכולנו משפט ציבורי שפוי והוגן ולא משפט שדה. גם לאופק, אך גם למתלוננת עצמה", חתמה בן ארי את הפוסט.