הפקה ועריכה: אילנה שטוטלנד 


בר רפאלי היא אחת הנשים החזקות והמשפיעות בישראל. אין על כך עוררין. בר רפאלי בנתה את עצמה בהתמדה ובעקביות לאורך השנים, בליווי צמוד ועוטף של משפחתה עוד מילדות, לא נחה לרגע והפכה מדוגמנית־על למותג־על שמרוויח מיליונים.



היא מככבת בקמפיינים, היא אשת עסקים, היא חברה של קים קרדשיאן ושל דפי מרמת השרון, היא מצטלמת לספורט אילוסטרייטד ולפנאי פלוס, היא פעילה ברשתות החברתיות, באינסטגרם, היא מבלה במקומות נחשקים, היא זוכה בפרסים ובדירוגים, היא האישה של, היא הבת של, היא עושה הכל באותה הרצינות ובאותו הדיוק – ותמיד הכי יפה, הכי מלוטש והכי נוצץ. 



בר רפאלי יפהפייה. יש הרבה בחורות יפות בעולם. מה שמיוחד בה ומייחד אותה הוא שכמוה יש רק אחת. היא כבר מזמן לא מתחרה בדוגמניות אחרות על משבצת היופי בלבד, מאחר שהיא גם אשת עסקים ויזמית מצליחה, שמנהלת בהצלחה מופתית את המותג הנושא את שמה. וגם כששמה משתרבב לכותרות שליליות כאלה ואחרות, היא יוצאת מהן חזקה יותר, יפה יותר, מצליחה יותר. בר לא מדגמנת רק פנים יפות וגוף חטוב, היא מדגמנת הצלחה. היא מדגמנת את העסקים שלה עצמה, ובכך מעבירה לצרכנים שלה מסר נוסף – אני מאמינה בעסקים שלי, עד כדי כך שאני משקיעה בהם את כספי – ומציגה לכם אותם. 
Win Win. והעסקים הללו לא מסתכמים רק בעולם האופנה, הם חולשים גם על נדל"ן והם חובקי עולם. 

בר רפאלי בבאר שבע. צילום: רפי דלויה

 
היחסים של בר עם התקשורת יודעים עליות ומורדות, אך גם בתקופות קשות בר מצליחה להתמודד עם המצב באופן המשדר חוזק, עוצמה, ביטחון ונינוחות. בר מחוברת לרשת הקשרים המסועפת והענפה שלה תמיד והיא מחוברת גם למעריציה בדרכים רבות ומייצרת עניין – רשתות חברתיות, אינסטגרם ואין ספור אייטמים וכתבות. הכל במידה. והכל עם טעם של עוד. 
 
ובדיוק כשנדמה לנו שראינו הכל – היא ממשיכה להפתיע, לשלוף הפתעות, לחדש ולהתחדש. היא התחתנה – ומיד היא בהריון, היא גורמת לפקקים בבאר שבע – ומיד מעלה תמונה של תלתלת הריון. המותג בר פה כדי להישאר. הוא ממשיך להזכיר לנו את העולם שרובנו לעולם לא נהיה חלק ממנו ונרצה תמיד להציץ אליו. הוא ממשיך להזכיר לנו את החיים הטובים פה ומעבר לים. הוא ממשיך לספק לנו זוהר, ניצוץ כוכבים בינלאומי, שכולו חיוך, שיזוף ותעוזה ישראליים. בר תמיד חוגגת את עצמה, והמעריצים שלה אוהבים לספוג במעט מהשמחה הזו ולחגוג איתה. 
 
אז אף על פי שרובנו יכולים בקלות לענות למה בר היא אחת הנשים המשפיעות בישראל ומה סוד הצלחתה, הרי שבעיני, למרות כל ההצלחה והחשיפה המתוקשרת והמתוזמנת היטב שלה בכל אמצעי מדיה, מסורתי כחדשני – היא עדיין נותרת כחידה, מה שמזין חזרה את היותה מושא התעניינות, סקרנות, מציצנות והערצה, כמעגל קסמים שלא נגמר ולא ייגמר עוד שנים רבות, עד שהיא תחליט, אם היא תחליט וכשהיא תחליט, שהמשחק נגמר. עד אז נישאר פה כדי ליהנות.

בר רפאלי ועדי עזרא כלה וחתן. שער המגזין הספרדי "הולה"