בגבהים שונים


עונת הסיילים היא הזמן היחיד שבו אני מרשה לעצמי להיכנס לרשת עמנואל. כי אז אני סוף־סוף יכולה להרשות לעצמי משהו מהקולקציה, שכוללת בין השאר את מעצבי־העל אלכסנדר וונג (נעליים, תיקים וקולקציית RTW), אלכסנדר מקווין (תיקים ואקססוריז) ואת המותגים TORY BURCH, ASH, VIC MATIE, SEE BY CHLOE, SAM EDELMAN, SENSO, VINCE, JBRAND ועוד. אם אתם, כמוני, מתכננים כבר את השופינג ל”מעוטי תקציב” שבכל זאת אוהבים אופנה משובחת, תדעו שבין היתר תמצאו שם מגפי בוקרים ומגפיים בסגנון צבאי, סניקרס (עם שרוכים ובלי) ועקבי סיכה בכמה גבהים. הצבעים השולטים בגזרת הנעליים הם שחור (והרבה!), קאמל ואפור. צבעים די שגרתיים, שמתאימים מאוד לקולקציות החורף. מבחינת אבזורים, ניתן לראות לא מעט שילובים של אבזמים ופרנזים. בגזרת הבגדים תוכלו לראות הרבי פריטי עור, חולצות גולף ומגוון ג’ינסים. לצד קולקציית הנעליים והבגדים יש גם מגוון רחב של תיקי שק, תיקי קלאץ’ ותיקי צד קטנים.

אהבנו: את המגפיים, בכל הגזרות. מגזרות הבוקרים הגסות ועד הצבאיות המהוהות. כמו כן, יש בקולקציה מגוון רחב של עקבים בגבהים שונים, כך שקל יותר למצוא את הנעליים שיתאימו לנו למלתחה.


עמנואל. צילום: שי יחזקאלי
עמנואל. צילום: שי יחזקאלי


אהבנו פחות: אם קולקציית הנעליים פשוט מושלמת בעיני, קולקציית הבגדים קצת משעממת לטעמי. מלבד הג’ינסים שכבר הצליחו להשתחל לארון שלי, קשה לי למצוא פריט שאני חושבת שהוא מאסט.

מחירים בסייל: כל הנעליים ב־299־599 שקלים. בנוסף, 70% הנחה למותג ASH. ניתן להשיג בסניפי הרשת

גאווה ישראלית

לאחרונה אנחנו שומעים על מעצבים ומעצבות אופנה שפורצים את גבולות מדינתנו הקטנטונת ועושים את זה בהוליווד, ולכן לא הופתעתי לשמוע שמעצבת שמלות הכלה הישראלית BERTA נבחרה על ידי מגזין ELLE SPOSA האיטלקי לרשימת חמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם. וכמובילת אופנה, לא מפתיע שבקולקציית הכלות שלה היא שילבה תרכובות בדים ייחודיות, אשר יחד יצרו תחושה של בד חדש לחלוטין. בקולקציית שמלות הכלה לחורף 2016, היא השתמשה בגוני שנהב כהה, פודרה, ניוד ושמפניה, כשההשראה העיקרית שלה היא “אירופה של המאה ה־18”. בהתאם להשראה, ניתן להבחין שהשמלות רומנטיות מאוד ומשלבות שובלים ארוכים ושיבוצי אבנים מושקעים. אך מלבד הפן הרומנטי, יש ניסיון לקחת את השמלות שלב אחד קדימה, לכיוון הסקסי.
 
אהבנו: את המפתחים הנדיבים בגב, אשר מקנים לשמלות לוק סקסי אך לא המוני. גם השובלים, שבדרך כלל נראים מוגזמים, מצליחים לשדרג את השמלות וליצור מראה אחיד וקלאסי.
 
אהבנו פחות: קלאסי זה טוב ויפה, אך כיום הכלות קצת יותר הרפתקניות, ולכן הייתי שמחה לראות גם דגמים יותר “צעירים” וכניסה של בדים וטקסטורות מאתגרות.
 
מחיר: מ־10,000 שקלים להשכרה. ניתן להשיג בסטודיו המעצבת ברחוב האורגים 25, אשדוד, בתיאום מראש

הפנים החדשות


אחרי שגולברי עלתה לכותרות בשל התנהלותה מול הפרזנטורית לשעבר איילת זורר, הרשת שמחה להציג את הפרזנטורית החדשה והאמא הצעירה אסתי גינזבורג כפנים החדשות שלה במהלך תצוגת אופנה לקולקציית אביב־קיץ 2016. גינזבורג, שאמורה לייצג את האישה החדשה שמצליחה לג’נגל בין הבית לקריירה, הובילה את הקולקציה שעוצבה בהשראת שנות ה־70. על המסלול צעדו דוגמניות עם פריטים בסגנון בוהמי המשלב אלמנטים רומנטיים, כשהמטרה היא להציג קולקציה כוללת המציעה אפשרויות לבוש לכל שעות היממה ולכל מטרה. הצבעים השולטים בקולקציה: גוני פסטל רכים, לבן, פודרה, שחור ואדום. הצבעים הדומיננטיים יותר השתלבו בפריטים במראה האתני, שבהם היו שילובים של רקמות והדפסים. הפריטים השולטים בקולקציה: שמלות בגזרה נקייה, אוברולים בגזרת לוס, גלביות ושמלות בפרינטים של פרחים גדולים.

קולקציית גולברי, אסתי גינזבורג, צילום: קוקו
קולקציית גולברי, אסתי גינזבורג, צילום: קוקו

 
אהבנו: את המשחקים של השחור־לבן, שנתנו תחושה של מראה מעט יותר מתוחכם. את שמלות הפסים והפרינטים הפרחוניים. אהבתי גם את קולקציית הערב של גולברי, שהיא אומנם פשוטה יחסית אך נותנת מענה מושלם לחובבות השמלות השחורות.
 
אהבנו פחות: בתצוגה היו לא מעט פריטים שלא תואמים את קהל היעד הבוגר של הרשת, כמו טופים קטנטנים או שמלות עם מפתח חזה גדול. מבחינת הגזרות, אפשר לומר שמדובר באכזבה, כי מלבד כמה חצאיות בגזרה מתרחבת, כמעט רוב החצאיות והשמלות היו בגזרה אחידה צמודה לעור, שמסתיימת מעט מעל הברך.
 
מחיר: מ־69 שקלים. ניתן להשיג בסניפי הרשת