בסביבת שר הביטחון משה יעלון דוחים היום (חמישי) את הביקורת מצידו של שר החקלאות אורי אריאל על נסיעתו המתוכננת של יעלון במוצאי שבת לארצות הברית, לפגישה עם אשטון קרטר, מזכיר ההגנה של האמריקאי. "השר בקשר רציף עם הארץ ויש נושאים חשובים על הפרק. טענותיו של השר אריאל פופוליסטיות". 
 
בעקבות משאל הטלפוני של מזכירות הממשלה הבוקר, הודיע שר החקלאות אורי אריאל, כי לא יצביע בעד נסיעתו של שר הביטחון לארה״ב בשבוע הבא.
״למי שלא שם לב, מדינת ישראל נמצאת במלחמה״ אמר השר אריאל. ״בימים אלה, מחבלים מנסים לרצוח אזרחים תמימים על בסיס יומיומי, ולכן נראה שמידת הנחיצות של נסיעת שר הביטחון לחו״ל אל מול המציאות הבטחונית אינו סביר בעיני", הוסיף. 
 

שר הקלאות הוסיף כי "אני בטוח שהנסיעה לארה״ב נועדה למטרה חשובה, אבל הגיע הזמן ששר הביטחון ינחה את הגורמים הבטחוניים לפעול בצורה אקטיבית נגד הרוצחים והמסיתים ולא להתבצר במדיניות מעומעמת של הגנה והכלה״
 
שר הבטחון יעלון ימריא במוצאי שבת לוושינגטון שם יפגוש את מזכיר ההגנה קרטר וידון עימו בחבילת הסיוע הבטחוני לישראל. בנוסף ישתתף יעלון באירוע של FIDF ביום חמישי . יעלון ישוב לארץ ועד אז שר התחבורה ישראל כץ ימלא את מקומו.