לפעמים צריך מזל הרבה יותר משכל, או כל קלישאה אחרת שנראית לכם נכונה. שוטר סיור בפנסילבניה, שעמד לתומו ברמזור אדום, הבין פתאום כי ברכב שלפניו מתרחשת דרמה אמתית. אדם בקפוצ'ון הצמיד באותם הרגעים אקדח לראשו של נהג המונית שהסיע אותו, ודרש את הכסף שלו. השודד חסר המזל (ועם בחירת הצבע המזעזע לקפוצ'ון), בסך הכל בן ה-18, נכנס למונית של ראלף ואלטה, בסביבות 16:30 וכבר קיבל את הכסף מהנהג המפוחד (11 דולרים, אם אתם מתעקשים לדעת כמה).



באותם הרגעים שקיבל את הכסף, וכבר התכונן לצאת מהרכב, כשהוא מצמיד אקדח על מנת להפחיד את הנהג, הוא ראה את אורות המשטרה מתחילים לבהוק מאחוריו, אבל גם אם הוא ממש רצה להתנגד לשוטר, הוא לא ממש יכול היה לעשות זאת, שכן האקדח שבו הוא החזיק היה אקדח צעצוע. הוא נאלץ להיכנע ולאחר מכן הובל לאחר כבוד למעצר.

"הוא צרח עליי שאתן לי את כל הכסף שיש לי. היו לי רק 11 דולר בכיס, ונתתי לו אותם. הוא צרח ואמר שהוא יודע שיש לי עוד, ובשלב הזה הסתכלתי במראה ופחדתי פחד מוות. הבנתי שהוא הולך לירות בי". באותו הרגע הגיח סגן השריף טריי איליי, שהבין כי המונית לא נוסעת באור ירוק, וכי משהו קורה בתוכה: "מיד התכופפתי וטענתי את הנשק שלי, כי שמתי לב שיש לו כיסוי על הראש כשהוא הסתכל עליי. צעקתי שיזרוק את הנשק וייצא מהמונית". מרטינס הררה, השודד, ייאלץ כעת לעמוד בפני אישומים לא פשוטים של ניסיון שוד ואיומים בנשק. כדאי לו להתחיל להתרגל לעניין ההשכמה בכלא, ובעיקר - לחשוב איך לעזאזל זה  המזל שלו.