הלם בבית "האח הגדול": שי חי, תני ואיציק כרסנטי כבר לא בין דיירי האח הגדול. בעקבות תקרית אלימה שהתרחשה אמש שבעקבותיה הוקפצו כל בכירי קשת לאולפני נווה אילן לקבלת החלטות, והשידור הופסק לארבע שעות, הוחלט כי שי חי ותני יצאו מבית האח הגדול. בקבות יציאתו של שי חי ותני, גם איציק החליט ללכת ויצא מבית האח הגדול. הכל התחיל בעקבות מעריצי שי חי ששהו מחוץ לאולפני נווה אילן וצעקו מסרים לבית, אור סיונוב צרחה עליהם בחזרה, שי חי התלהם ואז החל ויכוח קולני ואלים בין שי חי לאור.



במקביל לוויכוח הסוער בבית החלה קטטה אלימה בין מעריצי שי חי ומעריצי סיונוב ששהו מחוץ לאולפנים מה שהוביל לניידות משטרה ואמבולנס במקום. בתוך הבית ומחוץ לו הכל היה סוער, שי חי החלט להשתולל ולבעוט ביצירות של סיונוב, בעקבות התנהגותו האלימה הוא נכנס לחדר האח הגדול והוחלט כי ייצא מהבית. מאות מעריצי שי חי יצאו במחאה בעקבות יציאתו מהבית והתנתקו מערוץ 26.



שי חי, תניה ואיציק עדיין בהסגר במלון בנווה אילן כשלשי חי הוצמד מאבטח מטעם ההפקה שבודקים עדיין עם הפקת אנדמול בחוץ לארץ האם יש מה לעשות עם יציאת שלושת המועמדים או שזה סופי.



הנזק שעשה שי חי ליצירה של אור. צילום מסך
הנזק שעשה שי חי ליצירה של אור. צילום מסך



מקשת מסרו: שי חי בעט במכוון במיצג אומנותי שהכינה סיונוב.הוא נקרא לחדר האח הגדול, הבין את השלכות המעשה וביקש לעזוב את הבית לאחר 86 ימים. יודגש כי בשל אזהרה קודמת שניתנה לו מוקדם יותר העונה בעקבות עבירה על חוקי הבית, שי חי היה נאלץ לעזוב בכל מקרה. בעקבות יציאתו של שי חי החליטה תניה גרבר לעזוב את הבית לאחר 61 ימים. מאוחר יותר החליט איציק שאינו מעוניין להמשיך את שהותו בבית, לאחר 33 ימים.


 

בוקר טוב,אמש, שי חי בעט במכוון במיצג אומנותי שהכינה אור סיונוב. שי חי נקרא לחדר האח הגדול, הבין את השלכות המעשה וביקש ל...

Posted by ‎האח הגדול‎ on Thursday, March 10, 2016