שוק סכיני הגילוח בארץ התרחב לאחרונה, עם כניסתה של חברת DORCO לתחום. החברה, השלישית בגודלה בעולם, רשמה פטנט על טכנולוגיית להבים דקיקים המאפשרת גילוח חלק. בארץ הושק סכין הגילוח PACE6 PLUS, והוא בעל שישה להבים מתכווננים.
מחיר: 39 שקלים לערכת גילוח הכוללת מכשיר וסכין וטרימר (להב אחורי).
בשורה התחתונה: מעבר לכך שהלהבים של הסכין מאפשרים גילוח קרוב, הלהב האחורי מסייע בעיצוב פאות. בכלל, מדובר במהלך חשוב שיתרום להורדת מחירים בשוק. מעבר להשפעה הצפויה על המתחרים, החברה מציעה מחירים נוחים מאוד, ואפשר לומר זולים.

ובאותו נושא מהאייטם הקודם – המותג ג’ילט הרחיב את סדרת סכיני הגילוח לגברים עם ההשקה של FUSION PROSHIELD. סכין גילוח עם פס לחות שנמצא לפני הלהבים ואחריהם, כדי למנוע תחושת גירוי בעור.
מחיר: כ־65 שקלים, למכשיר וסכין.
בשורה התחתונה: סכין גילוח מצוין, במיוחד לגברים שמתגלחים בתדירות גבוהה. הג’ל שבפס הלחות מונע אדמומיות, גם במקומות שעוברים עליהם בסכין מספר פעמים.

המותג URIEL מציע את GEL INSOLES – מדרסי ג’ל אנטומיים לרגל, המתאימים לגברים ולנשים ולמגוון רחב של נעליים. 
מחיר: 150 שקלים.
בשורה התחתונה: סוף־סוף יש פתרון להולכות על עקבים. המדרסים עוצבו כך שהם בולמים זעזועים ותומכים בכף הרגל. בנוסף, יש להם פתחי אוורור שעוזרים למנוע ריח רע.
מותג הסירים קוצ’ינה מיה משיק סדרת סירים ומחבתות בציפוי שיש MC4 בארבע שכבות. הסירים והמחבתות בסדרה עמידים, והם ללא PFOA, ללא עופרת וללא קדמיום.
מחיר: 140־405 שקלים.
בשורה התחתונה: רטרו במטבח. הסירים של קוצ’ינה מזכירים לי קצת את בית סבתא, עם העיצוב הקלאסי ופנים הסיר המנוקד בלבן. מלבד הנוסטלגיה, חומר השיש מאפשר בישול אחיד ומהיר יותר.
מותג כלי הבית הום מרקט מבית מסלמני גרופ השיק את סדרת Premium Hard Anodized – כלי בישול העשויים מאלומיניום דחוס בציפוי נון־סטיק, ובהם ווק, סירים וסוטז’ים.
מחיר: 299.90־459.90 שקלים.
בשורה התחתונה: הסירים בסדרה הם בעלי תחתית עבה, אשר תורמת לפיזור חום אחיד. הסירים ברובם מגיעים עם מכסה מזכוכית שלו נקב לפיזור האדים ולבישול נוח. 
בית הנקל סוד התחדש עם סדרת מרככי כביסה מרוכזים Soft & Oils, המשלבים תרכובת של שמנים ארומתרפיים מבשמים בשלושה ניחוחות שונים.
מחיר: 14.90 שקלים.
בשורה התחתונה: אנחנו רגילים לראות שמנים ארומטיים בתחום הטיפוח והבריאות, אבל מעט בתחום הניקוי. האם הם תורמים לריכוך הבגד? לא בטוח, אבל הניחוחות מעולים וגם נשארים על הבגד לאורך זמן.
המותג ABC השיק שני מוצרים בקטגוריית נוזלי כביסה: האחד בניחוח מאסק לכביסה עדינה, והאחר נוזל כביסהBLACK לכביסה כהה. נוזלי הכביסה מגיעים בבקבוקים של שלושה ליטרים.
מחיר: 27.90 שקלים.
בשורה התחתונה: מפתיע לטובה. מותג פחות מוכר במדף חומרי הניקוי, אך גם עוצמת הריח וגם אופן התמודדות עם הכתמים היו משביעי רצון.
חברת ECOVER מציעה סבון כלים אקולוגי המבוסס על חומרי גלם טבעיים מעולם הצמחים. לפורמולה של סבון הכלים הוספו 40% חומר פעיל המועשר בתמצית אלוורה ולימון, כדי להגביר את יעילות הניקוי.
מחיר: 15.90־16.90 שקלים לליטר.
בשורה התחתונה: נקי ובריא. לנוזל הכלים יש ריח מצוין ולימוני, והוא מנקה גם כתמים דביקים במיוחד. לסבונים אקולוגיים אחרים בדרך כלל אין יכולת הקצפה גבוהה, אך לא במקרה הזה. יתרון נוסף - הוא לא מותיר תחושת יובש בידיים.
המותג קוטקס השיק תחבושת היגיינית בעלת מרכז ספיגה המסייע להגנה מנזילות. מנגנון הספיגה החדש אמור לנקז את הנוזלים, ובכך לייעל את הספיגה.
מחיר: 16־22 שקלים.
בשורה התחתונה: ספיגה מעולה. התחבושת שומרת על צורתה גם לאחר מספר שעות, וכמעט לא מורגשת או מציקה. בהשוואה לתחבושות האחרות של החברה, אכן ניכר שיפור בכושר הספיגה.