איציק כרסנטי עזב בסוף השבוע האחרון את בית "האח הגדול" יחד עם שי חי ובת זוגו תניה. דנה ספקטור ורן שריג שמעו ממנו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" על הקשיים שחווה כדייר בבית: "בפעם הראשונה בחיי הייתי נתון לחרם קשה ואכזרי, הרגשתי לא רצוי, שלילי, לא טוב, לא אהוב, כיוון שאני לא מתיישר עם איזה פורמט של דיירי הבית, עם קו שמישהו הנהיג. לא דיברו איתי, סובבו לי את הגב, כשהתיישבתי קמו והלכו. היו שתיקות רועמות. זה דבר מאוד קשה, שתיקה יכולה לקבור אנשים. זה סוג של טרור. חיינו בטרור קשה. בסוג של בידוד טוטאלי כמו בצפון קוריאה. לא יעלה על הדעת שגבר בן 47, אבא לילדים, עובר חרם. זה דבר שגורם לתסביכים נפשיים והתאבדויות".

"ירדתי 4 קילו, היינו במצב של הרעבה"

"היינו במצב של הרעבה, אני ירדתי ארבעה ק"ג, ולא היה הרבה ממה להוריד", סיפר כרסנטי. "הם היו מחביאים את האוכל בחדרים אחרים ובארונות הגבוהים, והיו מזמינים לעצמם אוכל אחר בתקציב, ארטיקים וממתקים, והיו מחביאים את כל הממתקים. השיא היה כשהחבאתי בארון המטבח שתי פרוסות לחם כדי שיהיה לי מה לאכול. שי חי, תניה ואני, היינו הולכים לישון בשעה יחסית מוקדמת. כשקמנו בבוקר לא הבנו איך המקרר תמיד ריק. כשסבלתי מרעב היה לי ממש קשה. גם כשראיתי את הבן שלי התפרקתי והיה לי ממש קשה. רציתי לראות אותו, התגעגעתי, רציתי לקבל איזה מסר. כשישבתי שעות על גבי שעות עם עצמי לבד כמו כלב היה לי קשה. כשהייתי קיסר היה לי הכי קשה, כי הקיסר בא לסמל משהו שוביניסטי וניסו לעשות לי מרד. הייתי ער כל הלילה כדי שלא יעשו לי הפיכה".


 
במוקד הביקורת של כרסנטי עמדה דיירת "האח הגדול" אור סיונוב: "אור ניסתה לתייג אותי כגבר שוביניסט, מה שממש לא נכון. איך אפשר כשאני מטפל בנשים כבר שלושים שנה. יש אנשים שהכיעור הפנימי שלהם כל כך גדול, שזה מאפיל על המראה החיצוני שלהם, והפוך. והיא (אור) כל כך הוציאה אותי מהכלים. ניסיתי לעשות איתה סוג של שולם כשעשינו את משחק ה'דג מלוח'. עשינו שולם, אבל אחרי שתי דקות של משחק היא חזרה לעצמה ואמרה שאני עושה הצגות למצלמות כדי לעבור את ההדחות, שלפני כל הדחה אני עושה את הקרקס. ואז אמרתי לה להוריד את הצמיד שלי מהיד שלה מיד והסיפור בינינו נגמר, ואז היתה הסלמה".

שי חי ותניה בראיון לאחר יציאתם מבית האח. צילום מסך
 
 
כרסנטי הקריא קטע אותו התכוון לקרוא מול המצלמות כשיצא מהתוכנית: "זה לא סוד שאנשים אוהבים לתייג אנשים בטייפקאסטינג ואידיאות פיקס. שמעתי כבר הכל. אפילו שקלתי לרכוש רצועת כלבלב של 'פראדה' ולבוא כמחאה קשור למרגלותיו של שי חי. ככה בחרו לתייג אותי. צר לי למוטט לכם את תיאוריית הקונספירציה שניסיתם לייחס לי. כל אחד מחמשת הנותרים בתוך בית הזוועות הולכים כעיוורים אחרי הלברדורים, המאמא והפאפא של הבית, בית הבובות, בו הם מהלכים אימים על הדיירים. רק חבל מאוד שהיא שכחה לייצר בובות של כלב נחייה, מקל, וחמש רטיות עבור נתיניה, השפוטים האמיתיים". לספקטור ושריג הוסיף: "אומרים לי שתמיד אהיה מתויג כזנב של שי חי ושהוא לקח אותך בקולר. הכל שטויות במיץ עגבניות. אני לא 'סקנד-בסט', אף פעם לא הייתי 'סקנד-בסט'".
 
על יחסיו עם שי חי סיפר כרסנטי: "הזמנתי את שי ותניה והילדים אלי הביתה, אנחנו הולכים לעשות את השבת ביחד. כולם אמרו שהוא לא ידבר איתי ולא יראה אותי ממטר, אבל אנחנו חברים, זה משפחה". על הדיירים שנשארו בבית "האח הגדול" אמר: "אני חושב שלא מגיע לאף אחד שם לזכות. אבל כן הייתי רוצה ששי מיקה תזכה, ולא מגיע לה, כדי שאף אחד לא יזכה". בהמשך ציין: "מטבעי אני סלחן וכבר סלחתי. אני לא אהיה חבר של אף אחד מהדיירים שם, אבל אני נקי".
 
השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו