מעריצי הדייר הכי שערורייתי בבית העונה השביעית "האח הגדול", שי חי, החליטו שמגיע לכוכב האהוב עליהם לזכות בדירה בשווי מיליון שקלים - זאת למרות שהחליט לפרוש ולצאת מהבית הרבה לפני תום התחרות. עם זאת, כפי שקראתם כאן אתמול (שני), חי החליט שהוא לא מעוניין לקחת את הסכום שיצברו מעריציו - אבל אם כבר אוספים המון כסף, למה שלא יעשו איתו משהו חיובי?


חי, ששמע על ניסיונות תומכיו לארגן לו את כספי הזכייה בדרך מקורית (רגע, הוא לא מצייץ בכל מקום שמבחינתו הוא כבר זכה בכל מה שהוא צריך), סירב בכל תוקף לקבל את הכסף שנאסף עבורו. כעת, מתברר שבהחלטה משותפת של כוכב הריאליטי ומעריציו, הוחלט לתרום כל סכום כסף שייאסף עבור משפחות נזקקות, לקראת ערב חג הפסח הקרוב. 

שוועת עניים. המסר בקבוצת הפייסבוק של מעריצי שי חי (צילום מסך)

הבוקר, פורסם בקבוצת הפייסבוק "צבא האמת של שי חי" כי "שי חי הוא אדם צנוע ועניו, וככזה לא יסכים לקבל כסף שנאסף עבורו מתומכיו למטרת רכישת דירה. שי חי הוא אדם חזק והוא יגיע מהר מאד לדירה בכוחות עצמו ובזכות עבודה קשה". 


אז, המשיכו לפרט כי "שי חי תרם לקהילה מאז ומעולם, כמו כן לאור הרגישות שלנו למחסור באוכל לאחר שראינו שדיירי הבית החביאו אוכל משי חי ותני, אנחנו חברי הקבוצה החלטנו לקדם קמפיין איסוף כספים - למטרת תרומה לעמותות, עבור ארוחות חמות למשפחות נזקקות לקראת ערב חג הפסח הקרב ובא".

אגב, אם כבר "תרמתם בבית" עברו שי חי ואתם רוצים את הכסף בחזרה כי בסופו של דבר לא יגיע לאליל שלכם אלא לנזקקים - תוכלו לקבל אותו בחזרה. פיו.


הם כבר אוכלים. שי חי עם תניה גרבר (צילום: ניר פקין)