אש בבריסל. פשיטה של כוחות הביטחון הבלגיים על מבנה בעיר הפך לקרב יריות, אשר גרם לבהלה גדולה בעיר. התביעה הפדרלית במדינה הודיעה כי אכן התנהל מבצע שכזה, שקשור לפיגועי הטרור שאירעו במהלך מתקפת הטרור בפריז, בה נהרגו 130 בני אדם נרצחו ו-330 אחרים נפצעו בדרגות שונות, לאחר מתקפה משולבת בשלושה מקומות בעיר.



ייתכן כי המבצע קשור לניסיון ללכוד את אחד המחבלים שלא נתפס מאז אירעו פיגועי התופת, סלאח עבד א-סלאם, אשר היה חלק ממבצעי הפיגועים והצליח להימלט מצרפת, כשחלק מהידיעות דיווחו בתחילה כי הצליח להגיע לסוריה. זוהי לא הפעם הראשונה שכוחות הביטחון הבלגיים פועלים נגד תאי טרור במדינה שקשורים לאותו הפיגוע, ובעבר היה חשש כי המחבלים הגיעו מהמדינה לצרפת, על מנת לבצע את זממם.


שר הפנים הצרפתי, ברנאר סזנוואה, אמר כי יחידות משטרה צרפתיות משתתפות גם כן בפשיטה בעיר, ועצם חילופי האש מעידים כי יש ממש בפשיטה הבלגית על המקום. סלאח עבד א-סלאם עדיין מסתובב ברחבי אירופה, והמקום האחרון שבו הוא נראה היה לא רחוק משכונת מולנבק, בה התבצעה הפשיטה. 
על פי דיווחים ברשת CNN, הפשיטה היתה אמורה להתרחש על דירה, שהמודיעין הראשוני שהתקבל הראה אפשרות שהיא תהיה ריקה. אבל ברגע שהשוטרים הגיעו אל פתח הדלת, הם נורו, שלושה מהם נפצעו (אחד במצב קשה) והיורה עצמו נמלט מהמקום. החשש הגדול הוא שמדובר באדם מסוכן, חמוש, שמסתובב ברחובות, והמשטרה מנסה להתחקות אחריו. "ישנה הרבה מאוד דאגה. ראינו מה קרה בפריז", אמר אחד מעדי הראייה באזור. 

כזכור, האירוע הקטלני ביותר במתקפת הטרור המשולבת שאירע בפריז, התרחש באולם המופעים הבטקלאן, שם נרצחו עשרות צופים בידי לפחות ארבעה חמושים שטבחו בנוכחים בהופעת רוק של להקת איגלז אוף דת' מטאל. באחד הסרטונים, ניתן לראות את הלהקה מופיעה על הבמה כשלפתע נשמעים קולות הירי.
 
שלושה מהמחבלים מהפיגוע בבטקלאן חגרו חגורות נפץ והתאבדו עם כניסת כוחות הביטחון לאולם כשעה מתחילת ההתבצרות. הארבעה חוסלו וכוחות הביטחון שחררו כמאה בני ערובה. בעקבות הפיגועים, הכריזה הממשלה על שורת צעדים, בהם מצב חירום וסגירת הגבולות. הנשיא פרנסואה הולנד הגיע לזירת הטבח בתיאטרון בטקלאן והכריז: "נילחם בטרור ללא רחמים".