הוא חוזר: הריסון פורד והבמאי סטיבן שפילברג יחזרו לשתף פעולה על המסך הגדול בפרק החמישי של סרט הפעולה וההרפתקאות "אינדיאנה ג'ונס" שיוקרן בחודש יולי 2019, כך פורסם היום (שלישי).



פורד, בן 73, יחזור לגלם את תפקיד הארכיאולוג שהוא גם נוכל מקסים, שהופיע לראשונה בסרט "שודדי התיבה האבודה" שיצא בשנת 1981. ג'ונס כזכור, בעל נטייה להסתבך תוך כדי שהוא מחפש אחר אוצרות היסטוריים ואנחנו משוכנעים שהוא ייכנס לעוד הרבה צרות גם בסרט החדש.



"אינדיאנה ג'ונס הוא אחד הגיבורים הגדולים בהיסטוריה הקולנועית ואנחנו לא יכולים לחכות כדי להחזירו למסך בשנת 2019", אמר יו"ר דיסני אלן הורן ואישר את השמועות שהיו על כך שייצא סרט חדש בסדרה.



יתאחדו? פורד, לה-באף ואלן. צילום: רויטרס
יתאחדו? פורד, לה-באף ואלן. צילום: רויטרס



הסרט שעוד אין לו שם, ייצא 11 שנים אחרי הפרק האחרון - "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח", שבו ג'ונס התאחד עם אהבתו הראשונה מריון ריבנווד (קארן אלן) וגילה כי יש לו בן מבוגר, הנרי "מט" וויליאמס (שיה לה-באף). 



לצערנו בדיסני לא חשפו אם לה-באף יחזור ולא גילו שום פרט מהעלילה אבל אנחנו משוכנעים שיש למה לצפות. עד כה אם דאגתם, "אינדיאנה ג'ונס" גרף הכנסות של כמעט שני מיליארד דולר בקופות העולמיות וצבר קהל מעריצים עצום שכנראה רק יגדל עוד שלוש שנים.


בינתיים תרעננו את הזיכרון בטריילר של הסרט האחרון שיצא בשנת 2008, תיהנו!