מה אתם חושבים על החזה של השחקנית גל גדות? אחת הכוכבות הישראליות המצליחות ביותר בעולם, שמדלגת בימים האחרונים בין הופעות יחסי ציבור עבור שלל תכניות ראיונות אמריקניות, כדי לקדם את הסרט הראשון שבו היא מופיעה בדמותה של "וונדר וומן" - העלתה את הסוגיה בהפתעה, מול המצלמות. זה קרה כששאלה את מנחה הלייט-נייט ג'ימי קימל, את אותה השאלה בדיוק, וגרמה לו להסמיק.
 
גדות, פטפטה בקלילות עם קימל על חליפת אשת הפלא החדשה שלבשה על הסט - כשאז עלה נושא המעריצים הגיקים, שטענו שהדמות זקוקה ליותר נוכחות פרונטלית. גדות, שאלה את קימל בבדיחות "מה אתה חושב על השדיים שלי?", בעוד שהוא נותר בהלם והשיב מבולבל "מה?". כשגדות הסבירה שהיא יודעת שזו שאלה מוזרה, ענה לה "הם נפלאים, שניהם". 



"צחקתי וזה נשמע כמו בדיחה רעה, הרי חשבתי שאתה מתכוון למה שהיה לחובבי הקומיקס לומר על השדיים שלי. ידעת את זה, לשם כיוונת", פילרטטה גדות עם המנחה האמריקני האהוב, שהתחמק בקלילות. 
 
השחקנית הישראלית הלוהטת ביותר בעולם בימים אלה, סיפרה גם על הפעם הראשונה שבה לבשה את האאוטפיט המיוחד שהוכן עבורה. "בפעם הראשונה שמדדתי את התחפושת של 'וונדרוומן', זה קרה יומיים אחרי שהודיעו לי שהתקבלתי לתפקיד. נכנסתי להאנגר גדול, מלא בדמויות שלי כאשת הפלא, זה היה לא יאמן" שחזרה. 

"מדדתי את התלבושת, והייתי כל כך שמחה, שהגעתי לשם, שקיבלתי את התפקיד, שלא אמרתי מילה על העובדה שזה לחץ לי כל כך. פשוט לא יכולתי לנשום, זה היה כל כך קטן אבל לא אמרתי דבר", סיפרה. "רגע לפני שהתעלפתי הם שמו לב שקשה לי לנשום", צחקה. תנשמי, כוכבת.


אל תיבהל, זו בסך הכל חוצפה ישראלית. גל גדות עם ג'ימי קימל (צילום מסך)



צחוקים? כי ג'ימי קימל נבוך ממש!




היא כוכבת. גל גדות מתראיינת (צילום מסך)