טקס החתונה של אסי עזר ובחיר לבו אלברט יתקיים בברצלונה בחודש יוני. כמובן שהמשך יבוא.



החתן עם החתן. אסי עזר עם אלברט אסקולה (אינסטגרם)
החתן עם החתן. אסי עזר עם אלברט אסקולה (אינסטגרם)


 
> יום ראשון, אולם האווניו, בר מצווה ליאיר, הג'וניור של ג׳ואי ומליסה שוובל, הבעלים של זארה, פול אנד בר ועוד. באורחים: רבים מאנשי תעשיית האופנה בישראל. באמנותי: עמירן דביר וישי לפידות. בהפתעה: שיר מיוחד שהכינה שלישיית האחים של חתן המצוות.


 
> בחדרי חדרים מתנהל אחד ממשפטי הגירושים הכי סוערים שהתנהלו בישראל. סוזי פריד־שלאף, גרושתו הראשונה של מרטין שלאף, איל ההון והשלטון ואם שלושת ילדיו, נקלעה לסיטואציה קשה מאוד. אחרי שהתגרשה משלאף, נישאה פריד החרדית בשנית להרשי (צבי) פריד, גרוש ואב לשלושה, ולשניים נולדה ילדה משותפת. סוזי רכשה דירה מפוארת בפארק צמרת. בין השניים נתגלעו מחלוקות ופרצו עימותים. לפני כשנה היא עזבה את הבית. 

מתברר שלאחרונה נמכר הבית לקונים צרפתים, לפי דיווחים - עבור סך של 17 מיליון שקל. הסיכום היה שהסכום יתחלק שווה בשווה בין בני הזוג. אבל רבע הוא יקבל מיידית ורבע נוסף לאחר חתימה על הגט. קיבל האיש את הרבע, ואף שהיה לו צו איסור יציאה מהארץ, זייף דרכון, עלה על אונייה והפליג לקפריסין, ומשם לסאו פאולו, ברזיל. 

סוזי הגישה נגדו תביעה לגירושים בבית הדין הרבני בתל אביב לפני כשנה והוא חויב בגט. הרשי ערער, אך עתירתו נדחתה. על פי השמועות הוא מסתתר אצל בנו בסאו פאולו ומתנה את קבלת הגט בקבלת כספים. לא מן הנמנע שכדי להשיג את הגט תיאלץ סוזי לתת לו קצת יותר מאשר עוד רבע.