אז אציק כרסנטי יצא מבית "האח הגדול" מיוזמתו, פלורי צווחה את דרכה חזרה לאנונימיות ושחר, סליחה, מי? אבל את הדחתה של אור סיונוב, כנראה שלא ניתן היה לחזות מראש. מי שכונתה במהלך העונה "מכשפה" והתנצחה עם כמה מהמתחרים הקולניים ביותר בעונה השביעית של "האח הגדול" ללא חשש, הודחה אמש (שבת) - בצעד שהפתיע לא רק את המתחרים שעוד נותרו בריאליטי, אלא גם את הצופים. את "צבא מעריצי שי חי" קצת פחות, כנראה.
 
סיונוב, שרדה בתחרות כמעט עד גמר העונה, תוך כדי שהיא מבטאת את דעותיה ללא חשש, תוך כדי שהיא מנמקת ומפרטת איך היא רואה את הדברים, בדרך כלל בנימוס. כן, גם כשמי שהפך לנמסיס שלה על המסך, שי חי כמובן, בחר שלא לשתוק על הדברים שאמרה לו. כעת, שעות ספורות אחרי שסיימה את דרכה בתחרות, סיונוב מדברת על העובדה שחי פרש מהתחרות כחודש לפני הגמר. 

"עוד בזמן ששנינו היינו בבית הבנתי שחברים כבר לא נהיה ושאנחנו חלוקים בערך בכל תפיסת העולם", מסבירה אור למעריב אונליין, "במובנים רבים אני זוקפת את עזיבתו את הבית לכך שלא התפשרתי או התכופפתי אל מול ההתנהלות שלו, מולי ומול שאר הדיירים".

הופתעת מההדחה, כמו שהקהל הופתע שעזבת את הבית?
"במידה מסוימת כן. קיוויתי להגיע לגמר. אני לא חושבת שטעיתי כי הייתי מאוד נאמנה לעצמי ולמה שאני מאמינה. אני מרגישה שלמה מאוד".

ועכשיו, אם תפגשי את שי חי שוב, מה הדבר הראשון שתעשי" התעלמות, סולחה, אולי עימות נוסף?
"סביר להניח שאתעלם. אין סיכוי שנשאר בקשר מחוץ לבית".

סיונוב מעידה שאת הפרס הגדול של הריאליטי – דירה חדשה - היא מעדיפה שיקבל חברה הטוב בתחרות, ברק אדרי. לדבריה, "ברק הוא האיש האמיתי, הכנה, הכשרוני, הנדיב והחכם ביותר בבית. הוא עבר כל כך הרבה בחיים שלו ומגיע לו כי הוא תמיד נכון לשפר ולאתגר את עצמו,  והוא החבר הכי טוב שאדם יכול לאחל לעצמו".

ומה צופן לך העתיד, קמפיין נוצץ, תכנית משלך או חזרה לחיק המשפחה באנונימיות?
"מה שרוצה ההיא מלמעלה. לפני הכל אמצא דירה ועבודה!".
מכשפה? אור סיונוב ב"האח הגדול" (צילום מסך)
מכשפה? אור סיונוב ב"האח הגדול" (צילום מסך)