שמעתם שהשחקנית דר זוזובסקי, יפהפייה בת 24 בלבד, נבחרה לתפקיד הפנים המקומיות של מותג קוסמטיקה בינלאומי? אז זהו, למרות שנרמז על כך שתדגמן את מוצרי הטיפוח של חברה אחרת, מתברר שאהובתו של לי בירן תדגמן עבור מותג קוסמטיקה אחרת, ניו יורקי שכזה, ששכר לא מזמן גם את שירותיה של שלומית מלכה. כן, אחת מחברותיה הטובות של זוזובסקי!


דר, תתחיל בקרוב את תפקידה כפנים הישראליות הנאות של המותג "מייבלין ניו יורק". מדובר בפעם הראשונה שמותג הטיפוח הבינלאומי בוחר מקומית נאווה שתייצג את המוצרים שלו לבנות ארץ הקודש - כך שמיס זוזובסקי נבחרה לתפקיד הנחשק כחלק מתקופה מאוד מוצלחת עבורה, שבה היא לא רק שכמה מותגי טיפוח התחרו על הזכות להשתמש במראה שלה, אלא גם תוך כדי שהיא עומלת על קריירה בינלאומית ומנהלת את חייה על קו תל אביב-ניו יורק.

ביוטי. דר זוזבסקי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
ביוטי. דר זוזבסקי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)



אבל זוזובסקי כנראה מכירה את המוצרים של החברה הניו יורקית, בזכות, שימו לב, לא אחרת מאשר חברתה - שלומית מלכה. הדוגמנית (והליידי של יהודה לוי), כיכבה בשנה שעברה בעצמה כאחת הנשים שהופיעו בקמפיין האמריקני של המותג, שמשתמש גם בדוגמניות על כמו ג'יג'י חדיד כדי לפרזסם את מוצריו. יס, זוזובסקי והביוטי שלה בחברה טובה.

 

A photo posted by Maybelline New York (@maybelline) on


 

A photo posted by Maybelline New York (@maybelline) on