גינויים רבים של מתקפת הטרור בבריסל פורסמו בעולם הערבי: מדינות ערב גינו הערב (שלישי) בחריפות את פיגוע הדמים הקשה בבירת האיחוד האירופי. מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ הוציאה הודעת גינוי. כמו כן, המשטר הסורי גינה את מתקפת הטרור, ושיגר את תנחומיו למשפחות הקורבנות. בהודעת משרד החוץ נאמר כי "פיגועי הטרור בבריסל, ולפני כן בפריז, מראים שוב שלטרור אין גבולות". עוד הוסיף המשטר הסורי: "זו התוצאה הבלתי נמנעת של מדיניות מוטעית והתעלמות מהטרור כדי ליישם אג'נדות מסוימות ולתת לו גושפנקה חוקית, באמצעות הגדרת חלק מארגוני הטרור כגורמים מתונים".
הגינוי הסורי מגיע למרות שהמנהיג הדתי הראשון בסוריה, שייח אחמד בדר א-דין חסון, נראה כשהוא משמיע איום בנאום מול קהל מאמינים בדמשק באוקטובר 2011: "ברגע שתיפול הפצצה הראשונה על סוריה, בני ובנות סוריה ולבנון ייצאו להיות השהידים על אדמת אירופה וארצות הברית", אמר אז המופתי של סוריה. "אני אומר לכל אירופה וארצות הברית - אם תפגיזו את סוריה נכין לכם מתאבדים. עין תחת עין ושן תחת שן. מי שהתחיל הוא שיישא בעול".
גם מצרים, לבנון, איראן וארגון חיזבאללה השיעי גינו את הפיגוע. מוסד אל-אזהר המצרי, אקדמיה אסלאמית בקהיר, מסרה כי "פיגועי בריסל הם פשע נוראי, שמנוגד לערכי האסלאם". שר החוץ האיראני, מוחמד ג'ואד זריף, שלח את תנחומי טהרן למשפחות הקורבנות. יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, הצטרף גם הוא לגינויים. בהודעה שפורסמה בסוכנות הידיעות הרשמית "וופא" מסר אבו מאזן את תנחומיו לראש ממשלת בלגיה ולעם הבלגי, ואיחל החלמה לפצועים בפיגוע.