55 סיבות לשמוח
בר 55 (עם 55 ברזי בירה!) מזמין את החוגגים להגיע מחופשים בחמישי ובשישי, 24־25 במרץ וליהנות ממוזיקה טובה, אלכוהול משובח ותחרות תחפושות. התשורה לזוכה: בקבוק ויסקי אייריש מיסט. בתוכנית: די־ג'יי שירקיד את החוגגים עד השעות הקטנות, מלצרים וברמנים מחופשים ותחרות תחפושות. הכניסה חופשית. 
בר 55, יס פלאנט ראשון לציון מערב ויס פלאנט ירושלים

צילום: יחצ
צילום: יחצ


עדלאידע יפנית
מסעדות אובן קובן המתמחות במאכלי רחוב יפניים, חוגגות פורים באווירת עדלאידע עם הטבה מיוחדת על הבירות היפניות והסאקה. בימים חמישי ושישי ה־24.3־25.3, החל מהשעה 18:00 ועד לסגירה, יחגגו עם הטבה 1+1 על מגוון משקאות הסאקה והבירה היפנית סאפורו. בנוסף, כל שולחן שיגיע מחופש למסעדה, ייהנה מקינוח במתנה.
אובן קובן, הארבעה 16 תל אביב; הברזל 4, תל אביב

צילום: אפיק גבאי, יחצ
צילום: אפיק גבאי, יחצ


לזייף עד דלא ידע
רשת חדרי הקריוקי הפרטיים "מיאון דה מייק" מזמינה לחגוג פורים במסיבה פרטית עם האנשים שאתם אוהבים. לרגל החג מציעה הרשת חבילת "עד דלא ידע" הכוללת חדר פרטי מאובזר ומקושט לפורים, אלכוהול ללא הגבלה, שתייה קלה חופשית, מנה לבחירה מהתפריט על כל זוג וקינוח מתוק. מחיר החבילה: 200 שקלים לאדם, מינימום שמונה אנשים. 
מיאון דה מייק, נמל תל אביב; אלי הורוביץ 12, רחובות; השחם 30, פתח תקווהפרטים נוספים באתר: www.meonthemic.co.il

צילום: יחצ
צילום: יחצ


ערפדים בסוהו
בפורים השנה תקיים מסעדת הסוהו בראשון לציון את מסיבת התחפושות המסורתית. המסיבה השנה תהיה בנושא ערפדים ותתקיים ביום חמישי, 24 במרץ, החל מהשעה 22:30 ועד השעות הקטנות של הלילה. במהלך הערב יתקיים מופע שירה מוזיקלי הומוריסטי של שלישיית מה קשור, וכמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים כמיטב המסורת.
הסוהו, משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון לציון 

צילום: יחצ
צילום: יחצ


כיד המלך
במסעדת אבראג' ביפו העתיקה חוגגים השנה את פורים בגדול, במסיבת תחפושות פורימית עד השעות הקטנות של הלילה. בתוכנית: תחרות תחפושות נושאת פרסים, מלצריות וברמנים מחופשים מגישים לאורחים תפריט עשיר בפירות ים, בשרים ושתייה כיד המלך, מוזיקה לריקודים מכל הזמנים והרבה מצב רוח, כי חייבים, חייבים, להחזיר את השמחה והחיוך ליפו העתיקה. 
אבראג', כיכר קדומים 6, יפו העתיקה 

מונית ההנגאובר
וודקה STOLI וקו 5 התל־אביבי הולכים להעיף את המחופשים והמחופשות בעיר לעולם אחר, כדי לדאוג שבחגיגות הפורים הקרובות תשתו עד לא ידע, ועל הדרך תשתתפו בחוויה מטריפת חושים.

וודקה STOLI החליטה להשתלט ביום חמישי, 24.3, החל מהשעה 21:00 עד 01:00, על מונית השירות של קו 5 ויחפשו אותה למונית STOLI TRIP, מונית השעשועים שתחלק פרסים.

על הנסיעה החווייתית ינצח גילי כהן ("האח הגדול"), נהג מונית בגלגולו הקודם ואושיית רשתות חברתיות, שישאל את הנוסעים מגוון שאלות הזויות ומוטרפות. הפרס הגדול: טיסה לחו"ל.

צילום: יחצ
צילום: יחצ


פעמיים כי טוב
עדלאידע זה לא רק ססמה. בפורים הזה מוש בן ארי הופך אותה למציאות. המופע המדובר של מוש והרכב הנגנים מגיע לזאפה לחגיגה כפולה, שתיתן לכולנו בראש פעמיים כי טוב. 
25.3, שישי, זאפה תל אביב, מופע צהריים: פתיחת דלתות 13:30, תחילת המופע 14:30; מופע ערב: פתיחת דלתות 21:30, תחילת המופע 22:30 

צילום: פביאן קולדורף, יחצ
צילום: פביאן קולדורף, יחצ


חלום אלקטרוני
לפני שנה נהרו למסיבת הרחוב בכיכר המדינה 100 אלף בני אדם מחופשים, שרקדו עד כלות החושים לצלילי מוזיקה אלקטרונית. לראשונה השנה תתווסף לחוויה גם במת 360 מעלות מסתובבת, שתאפשר לחוגגים ליהנות מחוויה משתנה ועוצמתית.

בתפריט: שלל די־ג'ייז שיתאמצו ליצור חוויית רייב אירופית עדכנית: דלית רצ'סטר מגלגלצ, סמיילי, איזי הראפר, מארק נייט ואייס ונטורה. במקביל למסיבה הענקית, יוכלו בלייני הרייב ליהנות מיריד רחוב אורבני, שיציע מגוון פריטי אופנה ומוזיקה, עם דגש על תרבות רחוב, מתחם ילדים מיוחד ודוכני מזון ושתייה.
רייב פורים הגדול בישראל, 25.3, שישי, 11:00־18:00, כיכר המדינה, תל אביב

אפטר פארטי

חברו בין המוניטין שצברו לעצמן מסיבות ה"טי־דאנס פורים" המסורתיות של שירזי ועופר ניסים, הוסיפו קהל מולטיסקסואלי חובב "הרמות" ותחפושות, ותבינו מדוע הכרטיסים למסיבת האפטר הקרובה נחטפים במהירות שיא. הקרנבל השנה, "פנטום העופרה", מבטיח להיות אופציה צבעונית, המונית והזויה, גם בגלל המעבר לחלל הגדול בנמל, הפקה זרחנית, קונצרט אלקטרוני עם סטים חגיגיים של די־ג'יי מוטי סעדיה, אליוט, וויני פוץ' וערן טל, שלל רקדנים, אקרובטים, נסיכות ונסיכים ומלכה אחת – עופר נסים בסט מנענע של רמיקסים חדשים וקלסיקות אהובות ב"לילה שלא היה".
שבת, 26.3, מ־19:00, האנגר 11, נמל תל אביב

צילום: יחצ
צילום: יחצ