בכיר בארגונו של שלום דומרני נעצר בחשד לסחיטה באיומים של תושב אשקלון, ימים ספורים לפני שהיה אמור לסיים תקופת מאסר בגין פרשה 8035. יחד עמו נעצר חשוד נוסף שעל פי החשד שימש איש ביצועו. לאחר שמעצרם הוארך בשבוע החולף, היום (חמישי) יוגש לבית המשפט כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז דרום.
החשוד בשנות ה-50 לחייו היה אמור להשתחרר ממאסרו לפני שלושה ימים, זאת לאחר שנעצר בשנה שעברה בחשד לאספקת אקדח לשם ביצוע רצח. במסגרת עסקת טיעון נגזרו עליו שמונה חודשי מאסר. 
כעת האסיר שהיה עתיד להשתחרר חשוד במעורבות בסחיטה באיומים. במהלך פעילות היחידה המרכזית בחודשים האחרונים, אותר בעליו של חוב שהרקיע למאות אלפי שקלים כתוצאה מסכום הקרן והריביות הגבוהות. מהחקירה עלה כי בעל החוב נסחט על ידי חשוד בשנות ה-30 לחייו שהופעל ישירות מתאו בכלא של האסיר. על פי החשד, החשוד הכלוא הפעיל את איש ביצועו תוך שהעביר לו הנחיות לביצוע. על פי החשד הונחה החשוד "המבצע" על ידי האסיר להפעיל לחץ ואלימות נגד בעל החוב. בעקבות כך אוימו בעל החוב ובני משפחתו באופן תוך איומים מפורשים ומרומזים לפגיעה חמורה בהם. 

במהלך חקירה סמויה במחלק התשאול שביחידה המרכזית של מרחב לכיש נאספו ראיות מפלילות נגד השניים ובסוף שבוע שעבר הפכה החקירה לגלויה בעת מעצרם של החשודים. השניים הועברו לחקירה במשטרה שם שמרו על זכות השתיקה לאורך חקירתם וכאמור היום יוגש כתב אישום. "משימתנו למען ביטחון האישי של הציבור אינה מסתכמת בעת כניסתם של גורמים עברייניים אל מאחורי סורג ובריח, אלא נמשכת גם לאחר מכן בהשקעה לטווח הארוך", ציינו היום במשטרה.

שלום דומרני. צילום: פלאש 90
שלום דומרני. צילום: פלאש 90
כזכור, מכה קשה הוטלה על ארגון הפשיעה של שלום דומרני בחודש אוקטובר 2015 כאשר נעצרו 29 מאנשיו. בין החשודים שנעצרו, אדי מחלוף המומחה לאמצעי החבלה ועמוס לביא, אחד מגורמי הפשיעה המרכזיים באזור המרכז, שנעצר בעת שהיה בחופשה באילת.
לחלקם הגדול מהעצורים, חברי ארגון הפשיעה מהגדולים בארץ, מייחסת המשטרה חשדות לביצוע עבירות רצח, ניסיון לרצח ואספקת אמצעי לחימה. העצורים חברו יחד במטרה לפגוע בארגוני פשיעה אחרים, איתם הם מצויים בסכסוך מתמשך.