אסון אווירי בצפון: מטוס קל שהמריא היום (שישי) מחיפה התרסק כרבע שעה לאחר ההמראה. הטייס, כבן 50, נהרג.  בעקבות דיווח של רשות שדות התעופה (רש"ת) על אובדן קשר עם מטוס אזרחי, מסוג דיאמונט 20 באזור צלמון בגליל התחתון, פתחו שוטרי משטרת ישראל בסריקות לאיתור המטוס. לפי הדיווחים, לא היו על המטוס נוסעים נוספים. 



כוחות של מגן דוד אדום שהגיעו למקום עם ניידת טיפול נמרץ דיווחו כי אין גישה לרכב במקום, וכוחות של חיל אוויר הגיעו למטוס רגלית כדי לחלץ את הגבר.
דובר מד"א זכי הלר אמר: "בשעה 13:37 נמסר למד"א מרחב אשר על מטוס קל שהתרסק על צלע הר סמוך לוואדי סלמה באזור כפר ראמה. הפראמדיק אדי קחני שנמצא עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א בתחתית ההר יחד עם כוחות החירום, דיווח כי אין גישה רכובה למקום. כוח של חיל האוויר עושה את דרכו רגלית למטוס. בשלב זה מתקיימת הערכת מצב של כלל הגופים במקום". הוא הוסיף כי "לאחר חילוץ ממושך של חיל האוויר, מסוק צבאי חבר עם צוות נט"ן של מד"א שקבעו את מותו של הגבר כבן 50" 

פאראמדיק מד"א אדי קחלני סיפר: "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ למרגלות ההר' שם נערכה הערכת מצב של כוחות החירום/ הגישה למטוס הייתה קשה ומסובכת וכוח של חיל האויר בסיוע מסוק הגיעו למטוס שהתרסק וחילצו גבר כבן 50. לאחר החילוץ חברנו עם המסוק שהעביר אלינו גבר כבן 50 ללא רוח חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".