מכה לדאעש: מקור צבאי סורי מסר הבוקר (ראשון) כי כוחות הצבא של משטר אסד השתלטו לחלוטין על העיר תדמור בפרבריה המזרחיים של חומס. המקור אמר לסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א כי כוחות הצבא, יחד עם מיליציות ההגנה העממית, השמידו את המוצב האחרון של ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) שבעיר, שהוחזקה בידי ארגון הטרור כשנה".



"השמדנו את ההתארגנות האחרונה של ארגון הטרור דאעש", אמר המקור והוסיף כי החיל  המקומי ניקה את העיר מהמוקשים ומטעני החבלה שפוזרו בשטחה. בכך מסתיימת ככל הנראה המתקפה של הכוחות הסורים שהחלה לפני שלושה ימים, בניסיון להשיב את השליטה על העיר בעלת החשיבות האסטרטגית לארגון הטרור.



כבר אתמול נמסר כי הקרבות העזים בין צבא המשטר לבין לוחמי המדינה האסלאמית השולטים בעיר היו בשיאם. הטלוויזיה הרשמית דיווחה כי הצבא, שהצליח ביום חמישי לכבוש את המצודה העתיקה המשקיפה על מערב תדמור, השתלט לחלוטין על הרובע הצפוני אל-עאמריה וכן על שתי שכונות נוספות אל-מותקאעדין וא-ג'מעיאת אל-ע'רביה שבמערב העיר. 



מנגד, ארגון "אל-מרסד" הסורי לזכויות אדם, היושב בלונדון, הודיע כי הלחימה באזור עדיין נמשכת בחלקה המזרחי של העיר, וכי אנשי דאעש יצאו להתקפות נגד כשהם משתמשים במכוניות תופת, על מנת לבלום את הצבא והמיליציות העממיות המסייעות לו.