טל ואביעד, מגישי תוכנית הבוקר ב-99FM התייחסו הבוקר (ראשון) לעימות שאירע בין דנה ויס לאהוד יערי במהלך פאנל חדשות ערוץ 2 של יום שישי האחרון, לאחר שויס הביעה את דעתה בנושא תופעת הטרור המוסלמי באירופה. "הייתה שם אווירה מקטינה, אולפן שישי זה מקום שצריך איוורור". 
הצמד לא חסך בביקורת על הדברים הקשים שנאמרו לויס: "הייתי בשוק מיערי. זו תוכנית החדשות החשובה ביותר בטלוויזיה, היא נצפית ומתעסקת בהרחבה באקטואליה, אך היא מתעסקת באקטואליה באותו רצף של תוכניות ריאליטי, שלפעמיים האנרגיות שם חשובות יותר מהדברים שנאמרים". האזינו לקטע המלא:





כזכור, ויס הייתה האישה היחידה שנכחה בפאנל של ערוץ 2 ביום שישי האחרון, ומלבדה היו יערי, רוני דניאל, אמנון אברמוביץ' ודני קושמרו. בשלב מסוים אמרה דנה: "אני בטוחה שהגברים פה יתנפלו עליי אבל אני אומר את זה - אני בטוחה שהסיפור הזה של האסלאם והמערב זו פרדיגמה לא נכונה ואנחנו צריכים לחלק את העולם בין מתונים לבין קיצוניים. לאחר מכן ענה לה יערי בציניות: "דנה אני ממש מעריץ את המומחיות שלך בכל נושא שעומד לדיון".
 
ויס ענתה: "אני נורא מצטערת שהעזתי לדבר על התחום הזה, אני באמת אדבר רק על עניינים נשיים. יערי ענה לה "אז אני אומר לך שכדאי שתתעמקי קצת ותשמעי מהמוסלמים איזו בעייתיות יש בתוך הדת וגם את הנתונים כדאי לבדוק". "למה אתה חושב שלא בדקתי?, היא שאלה והוא השיב: "למה? ככה זה נשמע לי". "רק שאתה בודק זה בסדר", היא השיבה ואז יערי סינן: "נעשית יאכנע".

דנה ויס. לא 'יאכנע'. צילום: יח"צ ערוץ 2