זה לא סוד שמאז שחברי הברית המשולשת של שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי, עזבו בפתאומיות את העונה השביעית של  "האח הגדול" - הפקת הריאליטי מנסה לעשות הכל על מנת להשיב את כבודה האבוד, גם אם באופן שנראה מאולץ משהו. אמש (שבת) נודע כי לקראת גמר העונה שייערך בשבוע הבא, תכננו המוחות שעומדים מאחורי מה שקורה בבית הסגור להחזיר את כל דיירי העונה החולפת במהלך הימים הקרובים, שיביעו את דעתם על חמשת הדיירים הנותרים. אז זהו, שכנראה לא ממש הולך להם, בגלל כאלה שכבר גרמו לצרות בעבר.
 
מעריצי תניה גרבר ושי חי, אל תתרגשו, אבל אם אתם מצפים לראות את הצמד שהתארס מול המצלמות ונטש את העונה בדרמטיות חוזר לבית - צפויה לכם אכזבה גדולה. חי ותני שוב לא נשמעים להוראות "האח הגדול", והחליטו שלא להשתתף במשימה האחרונה שתתקיים העונה. הסיבה: חילוקי דעות עם ההפקה. 

פחות זורמים. שי חי ותניה גרבר
פחות זורמים. שי חי ותניה גרבר

ל-TMI  נודע כי תני ביקשה בציניות להצביע על ברק אדרי כמנצח שלה. זאת, כי "הגיע לגמר בזכות ערמומיות ונחשיות", זאת לצד קטע וידאו שאמור היה להציג כמה מהרגעים המצדיקים את בחירתה - שבהם ביקשה גרבר להראות את אדרי מקלל את אביו של שי חי ומאחל לבתו של שי "לשתות נפט" .

ההפקה, מן הסתם, סירבה והתנתה את כניסתה של תניה לבית, אך ורק אם תבחר את המנצח של העונה תוך מתן שבחים לרגעיו היפים בתוך הבית. גרבר, על פי מקורבים, סירבה בתוקף ללכת נגד תחושותיה. מה שאומר בתכנית הקרובה, אלא אם ההפקה תצליח לשכנע את הצמד ברגע האחרון, לא תזכו לראות את הפינה הנודעת "כל האמת בפרצוף". שוקינג.