סולחה בין אהוד יערי לדנה ויס אחרי התקרית באולפן שישי בה הוא כינה אותה יאכנע? טל ברמן ואביעד קיסוס לא משוכנעים באותנטיות המחווה. שני השדרנים דנו בתכנית הבוקר שלהם בתחנת הרדיו eco 99fm בנושא. 



"דמיין את הסולחה האשכנזית הזאת", פתח קיסוס, "זה נשמע הדבר הכי צונן בעולם. זה סולחה שהמשפט החמים ביותר שנאמר בה זה 'נו מה יש עוד להגיד'. אתה יודע שהיא סולחה כי היא מסתיימת".  ברמן דייק את הנושא: "'זכותך לכעוס' - אלה הסולחות האשכנזיות. בסולחה מזרחית יש רצון הדדי באמת להשאיר את המשקעים מאחור ולפתור את העניין בחיבוק או בלחיצת יד. סולחה של אשכנזים היא צננת קשה". קיסוס הסכים: "ברמה שצריך להזמין את הקפה אקסטרה רותח כי המבטים שלה יקררו אותו".



"גם מה יקרה אחר כך באולפן שישי?" תהו השדרנים. "הוא יגיד לה 'דנה, אני מזמין אותך להשמיע את דעתך כי היא באמת מעניינת אותי?' הוא ממש האיש שיאמר את המילים האלה. כולם שם קשישים שוביניסטים. בטח סתם ברח לו ה'יאכנע'". קיסוס הוסיף: "יערי לא נראה לי מישהו שמצטער על דברים, לא אתפלא אם בדרך לשם הוא כתב לעצמו 'תזכורת: פגישה עם 'היאכנע'' ובטח כשישב שם זה קפץ לו 'תזכורת: יאכנע 14:00' אין שום חרטה. כלום".