חדשות המוזיקה – נעמה חן eco99fm

המיזם החינוכי של פאף דדי

הראפר האמריקאי פאף דדי, הוא כבר מזמן לא רק זמר, ובשנים האחרונות מתעסק לא מעט ביזמות – מבגדים ועד מסעדות. לפי הפרסומים האחרונים, מסתמן כי הזמר מרחיב את עסקיו, ובקרוב יקים בית ספר ציבורי עצמאי בשכונת הארלם שבניו יורק.

פאף דדי – יליד השכונה, אמר כי מדובר בהתגשמות חלום עבורו. "אני רוצה להשפיע על חיי הצעירים בקהילה שלי ולטפח מנהיגים עתידיים", אמר הזמר. "השלב הראשון הוא חינוך איכותי, כל צעיר זקוק לכלים הללו בכדי להצליח, וזה משהו שאני יכול לעשות בעזרת בית הספר" הוסיף.

למעשה, הבניה של בית הספר המדובר החלה לפני כ-6 שנים, לאחרונה חבר הזמר לרשת בתי ספר, והחל להיות פעיל בפרויקט. בית הספר ייפתח בסתיו הקרוב, ילמדו בו תלמידים בגילאי 11 עד 13, ובהמשך הוא יורחב לגילאים נוספים. פאף דדי – שאפו!

 

תביעה על הטרדה מינית נגד אלטון ג'ון

אלטון ג'ון נמצא בתקופה לא רעה בכלל, בקרוב יצא לסיבוב הופעות עולמי לקידום אלבומו החדש wonderful crazy night, ונראה שגם הביקורות בהחלט מהללות. כל החגיגה הזו עלולה להיפגע בגלל תביעה שמגיעה מכיוונו של מאבטחו לשעבר של הזמר, שטוען כי ג'ון – הטריד אותו מינית.

המאבטח, שעבד עם הזמר עד חודש ספטמבר 2014, טוען כי ג'ון דחף את ידיו למכנסיו, אחז באיבריו האינטימיים ואף נגע באחוריו. המאבטח טוען כי בנוסף למגע הפיזי, ג'ון העיר לו הערות בעלות אופי מיני.

נדגיש כי טרם התקבלה תגובה מהזמר לתביעה.