בעקבות אישור "חוק הדגל", המחמיר את הענישה עם אנשים שפוגעים ב"כבוד דגל ישראל", קיבלה הבוקר (שלישי) יוזמת הצעת החוק, חברת הכנסת נאוה בוקר (ליכוד), מכתב נאצה מאיש השמאל הקיצוני גדעון ספירו. במכתב כתב ספירו 'הייל הייל נאוה, פורים שמח', ואף צרף  מספר דגלי ישראל עם סמל המפלגה הנאצית מודבק עליהם תוך שהוא מעיר כי מדובר ב"מיזם אמנותי".

חברת הכנסת בוקר פנתה למשמר הכנסת בבקשה לפתוח בחקירה והגשת תלונה במשטרה: "נחרדתי לקבל בדואר 'יצירת אומנות' מזעזעת שכזו, בה משווים אותי לנאצית. המונח אמנות במדינת ישראל כבר מזמן הפך לבדיחה שחוקה ולנשק בידי מסיתים קיצוניים. אם מכתב כזה עתיר בסמלים נאציים מוצא את דרכו לתיבת הדואר שלי, אי אפשר לדעת מה יקרה ברחוב. צריך לעצור את האיש הזה לטובת כולנו".

ח"כ נאוה בוקר. "צריך לעצור את האיש הזה לטובת כולנו". צילום: דני מרון
על פי התיקון לחוק שיזמה ח"כ בוקר, העונש על מבזי הדגל הוחמר לשלוש שנות מאסר במקום שנה אחת ולקנס של 50 אלף שקלים, וקורא גם לשלילת ביטוח הבריאות שלו ודמי האבטלה שלו. התיקון הוסיף למעשים האסורים שריפה של הדגל. 

"בשל ריבוי המקרים של שריפת דגל ישראל במהלך ההתפרעויות והפרות הסדר שהתקיימו ברחבי הארץ בתקופה האחרונה וכן בשל העובדה כי ניתן לפרש פעולה זו של שריפת דגל המדינה כפעולה המעידה כי אין ברצונו של אותו אדם להיות אזרח המדינה, מוצע לקבוע כי העונש בגין שריפת דגל המדינה יהיה אף הוא מאסר של שלוש שנים ונוסף על כך תישללנה מאותו אזרח מספר הטבות שמדינת ישראל מספקת לאזרחיה דוגמת הזכות לדמי אבטלה מהביטוח הלאומי, סבסוד טיפולים רפואיים וקבלת מלגות בהשכלה גבוהה, למשך שש שנים", נכתב בדברי ההסבר של בוקר להצעת החוק.