איציק כרסנטי, דייר בית "האח הגדול", שב ביום שני לבית, כדי להכריז על קסניה כראויה בעיניו לזכייה בעונה. על מה שקרה לו סיפר לדנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "אמרתי לקסניה מה שאני חושב עליה. החמאתי לה כמובן, וגם אמרתי לה שהיא בזבזה את הזמן שלה בבית 'האח' והייתה הטפט של הבית, שהיא לא עשתה עבודה ולא עשתה את הדרך, כי היא כמו עוגה כשרה בקונדיטוריה, לא מתוק ולא חמוץ ולא חריף ולא בשר ולא חלב, פרווה. נתתי לה כמה טיפים איך לשנות את זה. היא רצתה לקום וללכת. אמרתי לה שבפעם הראשונה שהיא נישאה היא כשלה, ושאני מאחל לה שבפעם הבאה היא תצליח. אני אומר את האמת, את מה שאני חושב".

"בסוף הזכרתי להם את עשר מכות מצרים", המשיך כרסנטי, "כשהגעתי למכת בכורות נפרצה הדלת של חדר המשימות, דבר שאסור שיקרה. ההפקה השאירה את הדלת פתוחה והדיירים התנפלו עלי. עומרי איים עליי בצורה מאוד קשה. הוא עמד מולי בפוזה בריונית שלא כל כך מחמיאה לו, כי יש מישהו אחר שעושה את התפקיד של הבריון. הוא צרח והשתולל ואמר שירדוף אותי כל ימי חייו, ואני עוד אשמע ממנו. ועוד מילים מאוד קשות שאני לא רוצה לומר אותן. ברק בעט לי בתיק, אבל הוא לא הכה אותי. ההפקה הפקירה אותי. לא נכנסו ה'נינג'ות'. זה חמור מאוד מבחינת ההפקה. עמדתי המום מול ההמון הזועם. הם צרחו והשתוללו. ההפקה לא טרחה להוציא אותי החוצה. עמדתי שם עד שבסוף לקחו אותי. יש פה כשל וביזיון ופעולה בזויה בעיני. הפקרות".

"יצאתי החוצה", סיפר כרסנטי, "כולם היו נסערים מאוד, אמרו לי שזה היה חזק. אמרתי שזה היה עדין, כאילו מה עשיתי, אמרתי את האמת. הם לא יכולים לקבל ביקורת, כי הצביעות שלהם כלפי עצמם מזעזעת. אין ביניהם אהבה בכלל, הם לא אוהבים אחד את השני. זה בולשיט ואני רציתי 'טו קאט דה בולשיט'. כשיצאתי החוצה ביקשו שאדבר עם יורם זק (העורך הראשי של "האח הגדול"), המתנתי הרבה זמן, אחר כך המתנתי במונית והנהגת לא הסכימה להסיע אותי. יצאתי החוצה והתחלתי לרוץ ריצת 'אמוק' לכיוון השער של נווה אילן (האולפנים), כשההפקה רצה אחרי וצועקת לי לעצור. גם יורם זק הצטרף לריצה ורץ אחרי, ואמרתי לו שאני לא עוצר, אני סיימתי. 'האח הגדול' מת בעיניי, זה נגמר".

"תוך כדי הריצה שלי חייגתי 100, אני הזמנתי את המשטרה", המשיך כרסנטי, "כשהניידת הגיעה נכנסתי אליה. הניידת נכנסה אל נווה אילן, וערכה תחקור להפקה. הניידת הוציאה אותי, המונית לקחה אותי הביתה ואז עצרתי במשטרת זיכרון יעקב והגשתי תלונה על עומרי בן-נתן, שאמר לי שהוא ירדוף אותי כל החיים, שהוא יוריד אותי מתוך 'האח הגדול'. לא דיברתי על ברק. כתבתי לו על האיחולים שאיחל לילדה בת השנתיים של שי חי, שתשתה נפט ביום ההולדת, ולאבא שלו שיקבל שיתוק ויאכל עם זונדה. אתם מבינים מה זה אלימות? אני רוצה להבין מי האנשים האלימים בסיפור הזה. אני לא אדם אלים, אין לי חברים אלימים, אני מגנה אלימות. זה לא הסגנון שלי".

"הפרק הזה לא אמור להיות משודר", ציין כרסנטי, "לא ישדרו את זה. כנראה בגלל שהדיירים איימו שהם עוזבים את הבית אם הפרק הזה משודר. ואם הדיירים עוזבים אז אין עונה, העונה הלכה. זה מה שיקרה, ולא יראו את הנאום שלי. סיימתי את החלק שלי ב'אח הגדול', תודה רבה לכולם, להפקה של 'האח הגדול' שהתנהגה בצורה פנטסטית. תהיו בריאים. אני עם ריאליטי סיימתי. עשיתי את הריאליטי של החיים שלי. הבנתי בדיוק מה זה. הייתי בבית מבחיל ואלים".  

ערך: אסף נבו