סוף סוף אפשר לשים בצד את סאגת הגירושים רבת האמוציות שהתנהלה בין אילן בן דב וקרן מיכאלי. לפני שבועיים קיבלה מיכאלי את שטר הגיטין, לאחר שהשניים פרנסו לא מעט עורכי דין. זה קרה כאשר מיכאלי הגיעה למשרדי "הגינות משפטית" של הרב אבי זרקי בצפון תל אביב. 
על סדר היום: טענתה על סירובו המוחלט של בן דב לאפשר לה לחיות ברמת החיים שלה הייתה מורגלת. אחרי כמה שעות שבהן ישבה ותינתה את צרותיה בפני זרקי, שהיה גם הרב שהשיא את בני הזוג, היא ביקשה את התערבותו הכירורגית. כבוד הרב דרש להיכנס למו"מ נטול עורכי דין, ובסופו של דבר השניים הגיעו לשלום בית, כל אחד בבית שלו.
זרקי, רב תחומי?

"אני לא מגיב".
גם בגירושי סלב אתה מעורב?
"על מי את שואלת?".
אני יודעת שאתה אחראי לסיוע בגירושים של מיכל זוארץ, אלי האנה, איציק זוהר, דוד פתאל, שלמה ארצי וכעת גם אילן בן דב וקרן מיכאלי.
"אני לא יודע מאיפה הבאת את זה, בכל מקרה אני לא מעוניין להיכנס לפרטים בנושא הזה. תביני, בשבילך זה אייטם, בשבילי ובשביל אחרים אלו דיני נפשות".
ובכל זאת, איך סייעת לזוג בן דב מיכאלי להתגרש?
"שוב, לא אתייחס לשמות. באופן כללי אני יכול להגיד לך שלאור הניסיון העצום שיש לי בייעוץ והכוונה בעולם המשפט וההלכה, אני עוזר לכל מי שפונה אלי בהתנדבות מלאה".
אז אם הרב פירר הוא יועץ רפואי בלי שלמד רפואה, אתה יועץ משפטי בלי שלמדת משפטים?
"בדיוק כך, הכל נמצא בתורה, ומי שלמד תלמוד ופסיקה זוכה לשכל חד כמו תער. אני לא עוסק במתן ציונים לעצמי אלא בעשייה למען כלל ישראל, וזה מה שחשוב".
אז מה, הפסקת לחתן ולהיות מוהל?
"ממש לא, אפשר ליהנות מכל העולמות".

> השחקנית טל טלמון בזוגיות עם איש נדל"ן ממיקונוס, והם על הקו.


 

A photo posted by Tal Talmon (@talmontal) on